Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@09:05:58 GMT

صنعت بیمه چین ۱۲۰۰ درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۴۷۶

صنعت بیمه چین ۱۲۰۰ درصد رشد کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، امروزه بزرگ ترین شرکت‌های بیمه‌ای چین در لیست برترین شرکت‌های بیمه‌ای دنیا قرار دارند.

شرکت بیمه عمر چین

بازار سرمایه گذاری این شرکت در حدود 107 هزار میلیارد دلار است. این شرکت بزرگ ترین شرکت بیمه‌ای چین و همین طور جزو بزرگ ترین شرکت های بیمه دنیا است. شرکت بیمه ی عمر چین در سال 1949 با ظهور جمهوری خلق چین متولد شد و خدماتی نظیر بیمه عمر، بیمه دارایی، بیمه حوادث و همچنین مدیریت خدمات سرمایه گذاری و مالی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت بیمه حدود 750 هزار آژانس اختصاصی و همچنین 600 هزار مجرای خدمات فروش دارد و به 200 میلیون مشتری فردی و گروهی خدمت ارائه می کند. 

شرکت پینگ آن 

این شرکت در سال 1988 تاسیس شد و اولین عرضه عمومی خود را در سال 2004 ارائه کرد. اگرچه این شرکت فعالیت خود را به عنوان شرکت بیمه ی اموال و تلفات آغاز کرد اما توانست فعالیت خود را در بخش بیمه عمر، بیمه بانکی، خدمات آنلاین مالی  و مدیریت دارایی گسترش دهد. این شرکت حدود 225 هزار کارمند تمام وقت و 625 هزار آژانس فروش در سراسر چین دارد و بیش از 89 میلیون نفر از خدمات آن بهره می برند. 

شرکت بیمه اقیانوس آرام چین 

گروه بیمه اقیانوس آرام چین از سال 1991 ارائه دهنده خدمات یکپارچه ای نظیر بیمه اموال و تلفات ، بیمه عمر و محصولات اتکایی و همچنین مدیریت دارایی و خدمات سرمایه گذاری است. این شرکت حدود 300 هزار آژانس و 80 میلیون مشتری دارد و بازار سرمایه گذاری آن 33 هزار میلیارد دلار است. 

شرکت بیمه‌ی مردمی چین

این شرکت در سال 1996 تاسیس شد و امروزه بیش از 300 میلیون مشتری در بخش بیمه عمر، سلامت، اموال، تلفات و مشاوره املاک دارد. این شرکت تنوع بی شماری از خدمات بیمه ای غیر بیمه عمر را داراست که شامل بیمه ی ملاکین خانه ها، دارایی های بازرگانی و مقررات کشاورزی می شود و حدود دو هزارو صد میلیارد  دلار بازار سرمایه ای دارد. 

شرکت نوین بیمه عمر چین

این شرکت در سال 1996 تاسیس شد و در طول مدت زمان اندکی توانست جزو 5 شرکت برتر در این صنعت شود. در حالیکه خدمات اولیه آن در حدود بیمه عمر باقی ماند، این شرکت توانست سرمایه تجارتی خود را در صنعت سرمایه گذاری و سلامت گسترش دهد. شرکت نوین بیمه عمر چین حدود 26 میلیون مشتری و 175 هزار آژانس خدماتی در سراسر چین و یک هزار و 700 میلیارد دلار بازار سرمایه ای دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیمه عمر بیمه در جهان شرکت های بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، طی نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، از اساتید و مدرسان دوره‌های آموزشی برگزارشده در سال 1402 تقدیر شد.

بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، سخنان خود را با این حدیث از امام صادق‌ علیه‌السلام آغاز کرد که «من دوست دارم شما را در دو حالت ببینم: آموزش دادن، و آموزش دیدن».

مدیر عامل بیمه سرمد ضمن تقدیر و تشکر از مدرسان داخلی شرکت، با تأکید بر استراتژی جدید درباب توانمندسازی کارکنان، آموزش هدفمند را یکی از چشم‌اندازها و ارزش‌های شرکت قلمداد کرد و ابراز داشت بهترین آموزش‌دهندگان در جهت توانمندسازی پرسنل، خود کارکنان هستند. بهشتی‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از تعداد مدرسان و استفاده از پتانسیل موجود در شرکت، بر تربیت مدرسین به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم شرکت تأکید داشت و برگزاری دوره‌های تربیت مربی برای افزایش بهره‌وری دوره‌های آموزشی را لازم دانست. 

 

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه ابراز امیدواری کرد که در سال 1403 با تکیه بر آموزش و توانمندسازی کارکنان بتوانیم به یکی از سریع‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای در ارائۀ خدمات تبدیل شویم. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، اثربخشی دوره‌های آموزشی را یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم آموزش دانست و از مدیریت سرمایه انسانی شرکت خواست تا تمام توان خود را برای افزایش میزان تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی به کار گیرند.

در ادامه، زاهدنیا، عضو هیئت‌مدیرۀ شرکت بیمه سرمد، ضمن تبریک بزرگداشت روز معلم، کارکنان شرکت را سرمایه‌های واقعی دانست و بر رشد این سرمایه تأکید کرد. وی با تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان، اظهار داشت راز موفقیت شرکت‌ها فعالیت و عملکرد کارکنان آن‌ها بر پایۀ علم و دانش است و الحمدلله وضعیت شرکت بیمه سرمد با تکیه بر دانش و تجربۀ کارکنان، روز به روز رو به بهبود است.

فرهی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، در ابتدای این نشست طی گزارشی از عملکرد حوزۀ آموزش بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ دورۀ آموزشی برای نمایندگان و ۱۵۶ دوره برای کارکنان بیمه سرمد برگزار شده است که در نظرسنجی انجام‌شده، با رضایت ۹۵ درصدی همراه بود. ایشان با اشاره به برنامه‌های آموزشی تدوین‌شده برای سال 1403 از طراحی تعداد ۳۵۹ دورۀ آموزشی برای نمایندگان و کارکنان در سال جاری خبر داد.

در پایان مراسم، از مدرسین دوره‌های آموزشی درون و برون‌سازمانی سال گذشته قدردانی به عمل آمد. 

دیگر خبرها

  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم