Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@17:08:32 GMT

پاسخ فیفا به درخواست فدراسیون فوتبال عراق

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۵۰۲

پاسخ فیفا به درخواست فدراسیون فوتبال عراق

فدراسیون جهانی فوتبال درخواست فدراسیون فوتبال عراق به منظور رفع محدودیت برگزاری بازی های بین المللی در این کشور را نپذیرفت.

به گزارش مشرق، عراقی‌ها پس از جنگ‌ها و ناامنی‌های چند سال اخیر، برای نخستین بار موفق به برگزاری بازی‌های خانگی خود در خاک این کشور و در شهرهای بصره، کربلا و اربیل شده‌اند. با این وجود، فدراسیون فوتبال عراق به دنبال رفع محدودیت کامل و برگزاری مسابقات بین‌المللی در همه شهرهای این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

محل میزبانی عراق از ایران مشخص شد

فدراسیون جهانی فوتبال با رد این درخواست اعلام کرد: رفع محدودیت کامل بر اساس بررسی شرایط امنیتی عراق در ماه‌های آتی صورت می‌گیرد و فعلاً مجوز برگزاری مسابقات در سایر شهرهای عراق صادر نخواهد شد.

بر این اساس، عراقی‌ها تنها می‌توانند دیدارهای بین‌المللی فوتبال خود را در ورزشگاه‌های شهرهای بصره، کربلا و اربیل برگزار کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فیفا تیم ملی عراق میزبانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران