Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- رئیس حوزه نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: خدمت رسانی به زائران شرکت کننده در اربعین تا بازگست آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، حجت الاسلام امین رضایی اظهارکرد:  ستاد مرکزی اربعین وزارت جهاد کشاورزی به ریاست حجت الاسلام تقوی ریاست این نهاد در وزارتخانه تشکیل شده است که وظیفه هدایت ستادهای استانی را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین رابطه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و نهاد نمایندگی ولی فقیه در این سازمان در کنار عضویت در ستاد اربعین استان، تحت هدایت ستاد مرکزی اربعین وزارت جهاد کشاورزی به منوال سال های گذشته نقش تاثیرگذار خود در حمایت از این حرکت مردمی را ایفا نموده است.

رئیس حوزه نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی همدان افزود، ستاد اربعین  این سازمان  چندین وظیفه عمده را جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله به عهده گرفته است که عبارتد از: تجمیع و دپوی کمک های جمع آوری شده از خیرین، کشاورزان و نیز سایر دستگاه های دولتی  و توزیع آنها بین زائرین و موکب ها ، تهیه اقلام خوراکی مورد نیاز زائرین از طریق کمک های دریافتی از کشاورزان و خیرین، پشتیبانی از استان های مرزی محل ورود و خروج زائرین به کشور همچون کرمانشاه با کمک های مالی و اقلام خوراکی، کمک رسانی و پشتیبانی از ستاد مردمی اربعین،  حمایت و پشتیبانی از حدود ۱۵ موکب اختصاصی وزارت جهاد کشاورزی که بیشتر در نواحی مرزی و عراق مستقرند و نیز بازگرداندن زائرین استان از مرز.

وی افزود، این ستاد به هیچ عنوان از بودجه دولتی برای خدماتی که ارائه می دهد استفاده نکرده است و تمام مخارج آن از ناحیه کمک های مردمی تامین می شود. وی همچنین از مشارکت دستگاه های مختلف دولتی و نیز نهادهای مردمی در برگزاری این رویداد بزرگ تقدیر نمود و هماهنگی مناسب صورت گرفته میان دست اندرکاران برگزاری آن را ستود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زائران اربعین حسینی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفتگو با خبر خوزستان گفت: این خسارت‌ها شامل آبگرفتگی، ریزش خوشه، خمیدگی و خوابیدگی است.

نبی پور افزود: همچنین بر اثر تگرگ موجب شکستگی دانه به برخی محصولات در این مزارع شد. 

وی ادامه داد: میزان خسارت‌ها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد می‌باشد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: ۳۹۲ هزار هکتار از مزارع استان زیر پوشش بیمه هستند که شامل ۱۹۴ هزار گندم آبی، ۱۷۲ هزار هکتار گندم دیم و ۲۵ هزار سایر محصولات است.

نبی پور با اشاره آغاز ارزیابی خسارت‌ها گفت: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق انجام و خسارت‌ها پرداحت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان