Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:56:50 GMT

دلایل۸۰درصد معترضان قطع یارانه قانع کننده نبود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۹۶۲

دلایل۸۰درصد معترضان قطع یارانه قانع کننده نبود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرزایی در ارتباط زنده با بخش خبری ۱۰:۳۰ شبکه خبر درباره آخرین وضعیت قطع یارانه نقدی خانوارهای غیرنیازمند اظهار داشت: در این مرحله ۱۰۰ هزار و ۱۸۰ خانوار که حدود ۴۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران غیر نیازمند بودند، حذف شدند که حائز همان شرایط و شاخص های قبلی بر اساس دارایی، درآمد و هزینه مورد بررسی و شناسایی قرار گرفتند و تا روز سه شنبه پیامک قطع یارانه نقدی برای آنها ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا الان فقط ۹ درصد از کل جمعیتی که حذف شدند، اعتراض خود را ثبت کردند، گفت: از بین افردای که اعتراض خود را ثبت کردند، پس از بررسی‌های صورت گرفته دلایل ۸۰ درصد از معترضان برای قطع یارانه نقدی قانع کننده نیست و حدود ۲۰ درصد این افراد دلایلی مانند ورشکستگی، بیماری و بیماری صعب العلاج و غیره را اعلام کردند که دلایل این افراد باید راستی آزمایی شود تا در صورت استحقاق دریافت یارانه نقدی، حقی از آنها تضییع نشود.

وی با بیان اینکه ثبت فقط ۹ درصد از اعتراضات نشان از دقت بالا در شناسایی اقشار غیرنیازمند است، گفت: برخی از افرادی که یارانه آنها در شهریورماه قطع شده در فهرستی که از سوی وزارت کار به سازمان هدفمندی اعلام شده قرار نداشتند و مشمول حذف یارانه نبودند بلکه یارانه آنها به اشتباه قطع شده که پیگیر رفع مشکل این افراد هستیم.

میرزایی همچنین از آمادگی برای شناسایی اقشار غیرنیازمند و حذف میلیونی قطع یارانه این گروه از جامعه خبر داد.

کد خبر 4750990 محمد جندقی

منبع: مهر

کلیدواژه: یارانه نقدی قطع یارانه نقدی حسین میرزایی هدفمندی یارانه ها اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت بورس بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت جنگ تجاری قیمت سکه بهار آزادی دلار قیمت یورو ایالات متحده آمریکا تعرفه واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین