Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@04:55:20 GMT

عقب‌نشینی ترامپ از برگزاری نشست گروه ۷

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۰۳۶

به گزارش خبرگزاری تاس، «دونالد ترامپ»،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا امروز -‌یکشنبه- اعلام کرد که از تصمیمش برای برگزار کردن نشست گروه هفت در اقامتگاهش در فلوریدا منصرف شده است.

ترامپ طی پیامی توئیتری عنوان کرد: «بنابراین، به‌خاطر خصومت دیوانه‌وار و غیرمنطقی دموکرات‌ها و رسانه‌ها، دیگر اقامتگاه ملی دورال در میامی را به‌عنوان محل برگزاری نشست گروه هفت در سال ۲۰۲۰ در نظر نمی‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌سرعت به دنبال جاهای دیگری می‌کردیم، از جمله کمپ دیوید. ممنونم!»

وی در ادامه عنوان کرد: «فکر می‌کردم با انتخاب این مکان به‌عنوان محل برگزاری نشست گروه هفت به کشورمان لطف بزرگی می‌کنم. این مکان بسیار بزرگ است، با صدها هکتار زمین و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی میامی. هر کشور می‌توانست نزدیک به ۵۰ تا ۷۰ واحد برای تیم خود داشته باشد. اینجا از گزینه‌های دیگر بهتر بود. اعلام کردم که حاضرم بدون سود این کار را انجام دهم، اگر از لحاظ قانونی ممکن باشد، بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای برای آمریکا. اما، مانند همیشه، رسانه‌های متخاصم و شرکای دموکرات‌شان زد به سرشان!»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه