Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران از آمادگی وزارت نیرو برای همکاری با مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا اردکانیان، وزیر نیرو، با اشاره به اینکه احتمالاً در آذرماه شرایط بارندگی نرمال خواهد بود گفت: سال آبی ۹۶ و ۹۷ بیشترین سال خشک در طی سالهای اخیر بود و سال ۹۸ یکی از تلخ‌ترین سالها تجربه شد و مدیریت این شرایط حدی تجربه منحصر به فردی بوده است و نوید این را می‌دهیم که به هر میزانی که توانایی برای حل مسائل داشته باشیم تاب آوری صنعت آب و برق را افزایش خواهیم داد و امسال ۳رکورد در بخش برق داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : همچنین رکورد تولید را شکست داده ایم در سال اخیر هم بیش از ۳ هزار مگاوات به ظرفیت نصب شده در شرایط تحریم افزوده ایم.

اردکانی با اشاره به بحث مصرف اظهار کرد: به دلیل سهم بالای دستگاه های سرمایشی در بازه زمانی کوتاه، باز هم ۳۸۰۰ مگاوات کاهش پیدا کرد که کم شدن اوج بار به معنای کم شدن عرضه انرژی نبوده است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه رکود صادرات را طی سال اخیر شکسته ایم، گفت: در تابستان بالاترین میزان انرژی را توانسته‌ایم به کشورهای همسایه به خصوص عراق صادر کنیم.

او با اشاره به برنامه‌های موجود در پایتخت عنوان کرد: اگر بحث مدیریت تقاضا را به شکل پیشرفته‌ای در کنار مدیریت تولید و عرضه جلو نبریم شرایط پایداری نخواهیم داشت.

وزیر نیرو اضافه کرد: همکاری زیادی از سوی مدیریت شهری در ماه های اخیر صورت گرفت که امیدواریم تداوم داشته باشد.

او افزود: تا زمانی که اصلی ترین نقطه ضعف سازمان اداری خود را هدف قرار ندهیم ممکن است مشکلات پنهان شود اما حل نمی شود و در جای دیگری بروز پیدا می‌کند.

اردکانیان با اشاره به برخی مشکلات گفت: سیستم متمرکزی در اداره امور کشور داریم. در تهران که همه سیستم ها وجود دارد این مشکل آسیبی نمی رساند اما عیب دیگر که نهادینه شده است این بوده که بخشی نگری حاکم بوده که ریشه اعظم مشکلات ماست.

اردکانیان ادامه داد : همیشه سعی شده است که با بخشی نگری مسائل ساده شود. مسائل مدیریت شهری باید در شهرداری ها متمرکز شود. این کار بزرگ را از تهران شروع کنیم تا به وضعیت پیش برویم. از این رو باید بپذیریم که یک مسئله وجود دارد تمامی محدوده ها قانونی محترم است اما تا زمانی که این مرزها را از یکپارچگی دور کنیم از وظایف خود  دورخواهیم بود.

او در پایان تصریح کرد: وزارت نیرو  آمادگی دارد تا برنامه مشترک در حوزه آب و برق با مدیریت شهری داشته باشد.

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری وزارت نیرو وزیر نیرو صادرات مدیریت شهری رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جاروب های صنعتی پیاده‌رویی خبر داد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: در راستای تقویت تجهیزات خدمات شهری شهرداری و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان، به تازگی سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده‌رویی ویژه سازمان مدیریت پسماند و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، برای نظافت آسان پیاده روهای سطح شهر خریداری شده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه شهری و انجام رفت و روب و نظافت پیاده روها بخصوص در مرکز شهر اراک، سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده رویی با اعتبار خرید بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، به تجهیزات خدمات شهری شهرداری اضافه شده است.

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جارو بهای صنعتی پیاده رویی خبر داد و گفت: استفاده از جارو بهای صنعتی پیاده رویی روشی نوین و ایده آل برای نظافت این مکان‌های شهری به حساب می‌آید.

محمودی افزود: این دستگاه با قابلیت مکش انواع آلودگی‌های ریز و درشت سطح بالایی از کیفیت نظافت محیط‌های شهری را تضمین می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت سیستم خدمات شهری شهرداری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان گفت: با خرید و تهیه این سه دستگاه جاروب، ضمن حفاظت از سلامتی هرچه بیشتر کارگران شریف مجموعه شهرداری، کیفیت و سرعت نظافت سطح شهر افزایش خواهد یافت که در نتیجه شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر همشهریان خواهیم بود.

کد خبر 751805

دیگر خبرها

  • شهر قم سالانه میزبان ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی است
  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری تهران با مولدسازی تسویه شد
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد