Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:38:23 GMT

غفور در پرستاره‌ترین لیگ جهان به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۵۷۲

غفور در پرستاره‌ترین لیگ جهان به میدان می‌رود

فصل جدید سری آ والیبال ایتالیا از دیشب آغاز شد. برخلاف مسابقات فصل قبل که محمدجواد معنوی‌نژاد، سعید معروف، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و مرتضی شریفی در این مسابقات به میدان می‌رفتند، امسال غفور تنها ایرانی حاضر در معتبرترین لیگ والیبال جهان است.

غفور که پارسال در تیم مونزا به میدان می‌رفت، امسال با انتقالی بزرگ به قهرمان ایتالیا و اروپا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره ۱۰ والیبال ایران در فصل جدید باید پیراهن تیم لوبه را بر تن کند. لوبه در فصل گذشته هم قهرمان سری آ شد و هم مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.

برونو رزنده در پست پاسور، سیمون، سیمونه آنزانی و متئوژ بینیک در پست مدافع میانی، عثمانی خوانتورنا، لئال و جیری کوار در پست دریافت‌کننده و فابیو بالاسو در پست لیبرو، دیگر ستاره‌های بزرگ تیم لوبه هستند.

لوبه امروز در نخستین مسابقه خود در فصل جدید سری آ، به مصاف پیاچنزا می‌رود. الساندرو فی، دراگان استانکوویچ، دیک کوی، گابریله نلی و پتر کراسمانوویچ بازیکنان نامدار تیم پیاچنزا به حساب می‌آیند.

فصل جدید لیگ لهستان هم از هفته آینده آغاز می‌شود. میلاد عبادی‌پور در اسکرا بلهاتوف، سیدمحمد موسوی در اولشتین و پوریا فیاضی در بنژین سه بازیکن ایرانی حاضر در این مسابقات هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال ایتالیا لیگ قهرمانان والیبال اروپا امیر غفور لوبه سید محمد موسوی پوریا فیاضی میلاد عبادی پور سعید معروف محمدجواد معنوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!