Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی استان، گفت: این موضوع به مافوق کشوری این دستگاه‌ها گزارش می‌شود. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری صبح امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم اجرای مصوبات این کارگروه توسط برخی دستگاه‌ها اظهار داشت: این نوع مدیریت، مدیریت جهادی نیست و با چنین روندی استان توسعه پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مصوبه به دست دستگاه اجرایی رسیده و آن را در کشو و یا بایگانی گذاشته تا چند ماه بعد که جلسه تشکیل شود که این کار در شأن یک مدیر نیست.

کلانتری تاکید کرد: با مافوق کشوری دستگاه‌هایی که با وجود ابلاغ مصوبات هیچ اقدامی برای اجرای آنها انجام ندادند مکاتبه می‌شود تا در این زمینه تدبیری بیندیشند و این دستگاه‌ها باید در این زمینه به مافوق خود پاسخگو باشند.

یادداشت تسنیم| اقتصاد مقاومتی در آزمون همسایه قدیمی30 روستا در خراسان رضوی تحت پوشش 20 معین اقتصاد مقاومتی جدید قرار می‌گیرداقتصاد مقاومتی در دل آب و خاک روستا نهفته است

وی با بیان اینکه رونوشت این مکاتبات نیز برای برای معاون اول رئیس‌ جمهور ارسال می‌شود، گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با 30 استان دیگر مقایسه می شود که ارزیابی‌ها میزان پیگیری، جدیت و موفقیت مدیران را نشان می‌دهد بنابراین دستگاه‌ها باید مصمم به پیگیری مصوبات باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس‌ جمهور بوده و برای ما مهم است بنابراین امیدواریم آخرین باری باشد که شاهد کوتاهی، تعلل و کم‌توجهی برخی دستگاه‌ها نسب به مصوبات باشیم.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 

دریافت 46 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095257

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "