Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حاجی قاسمی گفت: بر اساس بحثی که در کمیسیون بودجه شد اعلام کردیم مبلغ حق جلسه کمیسیون ماده 100 را افزایش ندهیم زیرا قیمت اصولی برای ماهیانه 4 جلسه، یک میلیون و 800 هزار تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج درباره جزئیات ماجرای حق جلسه 5 میلیون تومانی برای کمیسیون ماده 100، به خبرنگار تیتریک، گفت: لایحه ای شهرداری کرج به شورا تقدیم کرده بود که حق الزحمه کمیسیون ماده 100 افزایش یابد و البته تا کنون افزایشی پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی حاجی قاسمی افزود: هر کمیسیون شامل 3 نفر اعم از نماینده دادگستری، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای شهر است، شنیده بودم برخی حق الزحمه اعضای شورا را خطاب قرار داده بودند در حالی که 7 نفر بیشتر از اعضای شورا در کمیسیون ها حضور ندارند.    وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج در لایحه خود مبلغ 5 میلیون تومان را برای افزایش حق الجلسه پیشنهاد داده بود، اظهار داشت: همچنین ماده کمیسیون بررسی و اعلام شده بود با توجه به تعداد پرونده ها برای 6 ماه نخست سال پاداشی در نظر گرفته شود.    حاجی قاسمی تصریح کرد: این موضوع در آخرین جلسه شورا رای موافق و مخالف را کسب نکرد و مقرر شد درباره این لایحه مذکور تصمیم گیری مجدد صورت گیرد زیرا موافقین و مخالفین در این باره صرفا صحبت کرده اند و تا کنون نیز مصوب نشده است.   وی همچنین درباره جزئیات پاداش کمیسیون گفت: بر اساس بحثی که در کمیسیون بودجه شد اعلام کردیم این مبلغ را افزایش ندهیم زیرا قیمت اصولی برای ماهیانه 4 جلسه (هر جلسه 300 الی 400 هزار تومان)، مبلغ تعیین شدهِ ی یک میلیون و 800 هزار تومان است.   قاسمی با اشاره به اینکه در اواخر شورای چهارم به 2 میلیون و 600 هزار تومان رسیده بود، ادامه داد: با آغاز به کار دوره پنجم دیوان عدالت اداری این رقم را ابطال کرده و سقف آن را بر اساس ساعت کاری روی 2 میلیون تومان تعیین کرده بود که با کسورات به 1 میلیون و 800 هزار تومان می رسید.    وی گفت: البته 500 الی 600 میلیارد تومان درامدِ شهرداری بر اساس تخلفاتی است که اعضای کمیسیون ماده 100 با امضاهای خود رقم می زنند، اعضا تعهدی را پذیرفته و مسئولیت آن را نیز قبول می کنند، البته بنده نیز به واسطه سختی شرایط کمیسیون، حاضر نشدم عضویت در آن را بپذیرم.    قاسمی در خاتمه با اشاره به اینکه  اعضای کمیسیون ماده 100 هر هفته 60 الی 70 پرونده را بررسی می کنند، خاطر نشان داشت: لایحه شهرداری صرفا در حد بررسی بوده و تائید نشده است.   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب

به گزارش تابناک، روزنامه کیهان به نقل از علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً در خصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

 
به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب