Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه گفت: با ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی سپاه، یکی از کورسو‌های جنگ روانی دشمن خاموش شد و غافلگیری را بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل کرد. تاریخ انتشار: 12:09 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۲۰۹

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در پی‌ دستگیری «روح‌الله‌ زم» سرشبکه کانال معاند آمدنیوز و ابراز محبت و عنایت علمای بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی پیام قدردانی و تشکر صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَی اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (۲۶)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه ساز حسینی (ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام‌های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

همچنین از ابراز لطف و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر کرده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌ساییم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی تراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور سو‌های جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب‌های خیابانی، اختلاف افکنی بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و ناامیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حسین سلامی سرلشکر حسین سلامی اطلاعات سپاه سازمان اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیر یک باند فرااستانی سارقین به عنف که اقدام به سرقت از پیرزن‌ها در معابر شهری کرمان می‌کردند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری باند فرااستانی سارقین به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ها می‌کردند، خبر داد و اظهار داشت: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، ادامه داد: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان پیر در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این باند سرقت فرااستانی تاکنون به 11 فقره سرقت اعتراف کرده است، بیان کرد: این باند با جلب اعتماد، اقدام به نزدیک شدن و سرقت از پیرزن‌ها می‌کردند.

وی با بیان اینکه این باند سارقان دو نفر مرد و یک زن بودند که با خودرو در سطح شهر تردد می‌کردند و پس از پیدا کردن سوژه به وی نزدیک می‌شدند، گفت: پس از آن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات این افراد می‌کردند.

فرشید با اشاره به اینکه پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم جهت دستگیری سارقان انجام شد، افزود: گشت‌های نامحسوس ما در سطح شهر به یک خودرو مشکوک شده و دستور ایست می‌دهند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از دستور ایست همکاران ما اقدام به فرار می‌کند، ادامه داد: همکاران ما با توجه به اینکه باید با مجرمین و کسانی که مخل نظم و آرامش مردم هستند، برخورد کنند با تیراندازی خودروی سارقان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با توصیه به شهروندان که به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنند، بیان کرد: اگر این مادران بزرگوار به این سارقان اعتماد نکرده بودند آنها به راحتی نمی‌توانستند این سرقت‌ها را انجام دهند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت