Web Analytics Made Easy - Statcounter

چوگان‌باز تیم ملی ایران گفت: صدمه دیدن در بازی‌های چوگان نسبت به بقیه رشته‌های سوارکاری بیشتر است، به همین خاطر مقداری محدودیت اسب داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیررضا بهبودی، چوگان‌باز تیم ملی ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات جام ارتش چوگان اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات نرمال بود و بازیکنان اسب‌های خیلی خوبی آورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قهرمان این دوره از مسابقات جام ارتش شدیم که قبلا در زمین آن مسابقات جهانی سطح 2 تا 6 مقابل آرژانتین بازی کرده بودیم. قهرمان تیم کانون چوگان بود که 2 بازیکن خیلی خوب با اسب‌های خیلی‌ عالی داشتند اما خوشبختانه شانس با ما یار بود و قهرمان شدیم.

وی افزود: حدود 6 تا 8 ماه دیگر مسابقات جام جهانی شروع می‌شود، احتمالا از ۳ ماه دیگر اقدامات لازم برای حضور در این رقابت‌ها انجام خواهد شد. مسابقات کوالیک فیکیشن آن 3 ماه دیگر در آفریقای جنوبی است و تیم‌ها زون‌بندی می‌شوند. یک تیم از هر زون در ۵ قاره بالا می‌روند.

بهبودی اظهار داشت: اسب‌های ما در ایران خوب هستند اما بالاخره این‌ها هر کدام باید سنی را بگذرانند و یک‌سری تعلیمات و تمرینات را ببینند تا بتوانند اسب چوگان شوند. در ایران محدودیت اسب خیلی زیاد است و این‌که صدمه دیدن در بازی‌های چوگان نسبت به بقیه رشته‌های سوارکاری بیشتر است، به همین خاطر مقداری محدودیت اسب داریم.

چوگان‌باز تیم ملی ایران در پایان گفت: همه تجهیزات این رشته ورزشی توسط خود بازیکنان چوگان از خارج کشور تهیه می‌شود چون وسایل آن داخل ایران نیست اما یک‌سری هستند که وسایل وارد یا تولید می‌کنند. ممکن از تجهیزات تولیدی شبیه به وسایل اصلی‌ باشد اما ایمنی کامل ندارد.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی ایران رقابت برنا خبرگزاری برنا چوگان فدراسیون چوگان تیم ملی چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!