Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:27:02 GMT

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان‌های مرزی روان است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۶۷۳

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان‌های مرزی روان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ محمدباقر سلیمی با اشاره به خدمات پلیس راهور در راستای ساماندهی حجم ترافیک در مسیرهای مواصلاتی استان‌های مرزی اظهار داشت: در طول امروز تاکنون ۸۰ هزار نفر از زائران وارد کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان‌های مرزی روان است، افزود: از صبح امروز در برخی از معابر برون‌شهری و شهری در استان‌های کرمانشاه همدان و ایلام شاهد بارش باران هستیم و سطح جاده‌ها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و موارد ایمنی تصریح کرد: رانندگان بااحتیاط بیشتری برانند و با سرعت مجاز و فاصله مطمئن به خودروی مقابل برانند.

سلیمی بابیان اینکه زائران پیش از حرکت دقایقی در استراحتگاه‌ها و مواکب استراحت کنند، یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و تحلیل‌های ترافیکی در راستای ساماندهی وضعیت ترافیکی در استان‌های مرزی ازجمله اولویت‌های مهم پلیس راهور ناجا است.

کد خبر 4751133

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 بازگشت زائران اربعین پلیس راهور اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز موکب شهرکرد رادیو اربعین مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده