Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@03:11:37 GMT

مزایای انتقال آب خزر از منظر رنگ‌شناسی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۷۰۴

مزایای انتقال آب خزر از منظر رنگ‌شناسی

خبرگزاری میزان- بعضی از منتقدان طرح انتقال آب دریای خزر می‌گویند این کار باعث عصبانیت همسایه‌های دیگر خزر می‌شود که آن هم راه حل دیپلماتیک دارد و فعلا این‌جا محل بحث درباره چانه‌زدن و امتیازدادن و رنگ کردن و این‌ها نیست! تاریخ انتشار: 12:42 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۲۲۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، مدتی است بحث انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی مطرح شده و موافقان و مخالفان زیادی دارد که خب مخالفانش چندین برابر موافقانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور از کویر مرکزی هم مشخصا استان سمنان است که زادگاه دو رئیس‌جمهور فعلی و سابق است و این شائبه را به‌وجود می‌آورد که شاید این بزرگواران مقاصد انتخاباتی داشته باشند.

 

البته این شایعه قویا رد می‌شود، چون کار از کار گذشته و دیگر نیازی به قول و قرار‌های این دو عزیز نیست. فارغ از جناح‌بندی و رنگ‌بازی و اخبار ضد و نقیض، تحلیل خود را ارائه می‌کنیم تا طبق معمول راهگشا شود.


این کار خوب است، چون وقتی آن بالا یک‌عالمه رنگ آبی است (منظور نقشه ایران است) و آب هست، چرا این وسط قهوه‌ای و خاکی رنگ بماند؟ کلا همه نقشه را برداریم آبی رنگ کنیم که هم مردم راحت زندگی کنند و هم نقشه یک‌دست شود.

حالا این وسط عده‌ای می‌گویند این طرح باعث مهاجرت‌های نامتوازن و ازبین رفتن صد‌ها هکتار زیست‌بوم و هزاران اصله درخت جنگل‌های هیرکانی چندمیلیون ساله می‌شود و رنگ سبز نقشه از بین می‌رود که خب از قدیم گفته‌اند یک شهر آباد بهتر از صد شهر و روستای خراب است (جدی از قدیم گفته‌اند؟ چرا تا حالا خودمان نشنیده بودیم؟!) چه از این بهتر درختانی که قرار است بر اثر سهل‌انگاری ما و تلاش قاچاقچیان و زمین‌خواران بسوزند و قطع شوند، زودتر خودمان برای لوله‌کشی قطع‌شان کنیم؟

بعضی از منتقدان هم می‌گویند این کار باعث عصبانیت همسایه‌های دیگر خزر می‌شود که آن هم راه حل دیپلماتیک دارد و فعلا این‌جا محل بحث درباره چانه‌زدن و امتیازدادن و رنگ کردن و این‌ها نیست!

گروهی هم معتقدند بلایی که سر دریاچه ارومیه آمد سر دریای خزر هم خواهد آمد که خب تا آن موقع مسئولان فعلی رنگ عوض کرده و در سمت‌های دیگری خواهند بود (برای یک مسئول بازنشستگی معنایی ندارد) و طبیعتا مسئولان همان زمان باید پاسخ گو باشند. دیدید این‌قدر بحث و جدل نداشت!


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتقال اب دریای خزر کویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهمیت سفر «نیچروان» از منظر اقلیم کردستان
  • جشنواره کن در کما
  • چه عواملی در محیط کار استرس‌زا است؟
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی