Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پاکبانان شهرداری مشهد که در قالب کاروان خدام‌الحسین برای خدمت به زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به عراق رفته بودند امروز ۲۸ مهر در بازگست به ایران طی مراسمی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش قدس آنلاین، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ۶۰۰ پاکبان شهرداری طی مدت ۱۲ روز در شهر نجف اشرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع از مسیر اطراف حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) و همچنین مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی را در کربلا آراسته و پاکیزه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی یعقوبی افزود: امروز نخستین گروه پاکبانان اعزامی پس از بازگشت از عراق وارد کرمانشاه شده و سپس با هواپیما به مشهد آمدند. تا فردا ۲۹ مهر ماه نیز دیگر اعضای کاروان پاکبانان شهرداری به مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات نیز برای خدمت در ایام اربعین حسینی به نجف منتقل شده بود که همه آن تجهیزات نیز در حال بازگشت به مشهد است.

معاون شهردار مشهد به در پیش بودن ایام آخر ماه صفر نیز اشاره و بیان کرد: هم‌اینک همه تلاش شهرداری بر ارایه بهترین کفیت و بالاترین کمیت خدمت به زائران دهه آخر صفر در مشهد معطوف شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: پاکبانان شهرداری مشهد اعزامی به نجف طی این مدت روزانه ۱۷۰ تن زباله را از مسیر راهپیمایان اربعین حسینی جمع‌آوری کردند.

علیرضا صحراگرد افزود: با پایان آیین اربعین حسینی کاروان خدام‌الحسین پاکبانان شهرداری مشهد نیز ظرف امروز و فردا به این شهر بازمی‌گردند تا در برنامه‌های خدماتی دهه آخر صفر در مشهد مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: آمادگی لازم از سوی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران بارگاه مطهر امام رضا(ع) در طول دهه آخر صفر با بهره‌گیری از تمامی امکانات در اختیار کسب شده است.

اعضای کاروان خدام‌الحسین شامل ۶۰۰ پاکبان شهرداری مشهد ۱۹ مهر ماه جاری برای خدمت‌ به زائران اربعین حسینی راهی نجف اشرف شده بودند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدام الحسین ع پاکبانان شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳