Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که با رأی کمیته انضباطی به دلیل شهرآورد 90 با محرومیت دو جلسه‌ای روبرو شده بود، قادر است  امروز تیمش را در بازی با پیکان همراهی کند. 

پس از اینکه باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف درخواست بخشش این بازیکن را داشت در نهایت کمیته استیناف محرومیت خلیل‌زاده را تعلیقی کرد تا این بازیکن بتواند امروز برای پرسپولیس در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بخشش این بازیکن تعلیقی است و اگر خلیل‌زاده در طی فصل رفتارهای غیرورزشی انجام دهد این محرومیت به محرومیت‌های بعدی اضافه خواهد شد.

این در حالی است که خلیل‌زاده صبح امروز در هتل محل اقامت پرسپولیس حضور پیدا کرد و در تمرینات صبح هم شرکت داشت اما اینکه امروز برای پرسپولیس به میدان برود یا نه در اختیار کادر فنی پرسپولیس است.

251 251

کد خبر 1312500

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر نوزدهم اربعین پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا سوریه لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال ترکیه کردهای سوریه سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم