Web Analytics Made Easy - Statcounter

در عملیاتهای امداد و نجات جاده ای دو روز گذشته آتش نشانان شیراز ، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، پس از اعلام حادثه رانندگی و برخورد خودرو پژو 206 به جدول حاشیه خیابان در خیابان ساحلی در ساعت 1:59 دقیقه بامداد روز گذشته، تیم امدادی از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آتش نشانان از ایستگاه 9 ، بدون درنگ خود را به محل حادثه رسانده و پس از ایمن سازی محل حادثه و خودرو بوسیله نصب علائم هشداردهنده و برداشتن بست باتری خودرو، در انتقال مصدومان حادثه که دو مرد 22 و 24 ساله بودند به عوامل اورژانس یاری رساندند.در پایان این عملیات ، تیم امدادی پاکسازی خیابان را از روغن و بنزین حاصله از این تصادف را انجام دادند. همچنین در ساعت 13:59 دقیقه روز گذشته ، گزارش واژگونی یکدستگاه پراید در خیابان مثنوی از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 12 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رساند و عملیات امدادرسانی ، بوسیله ایمن سازی محل و خودرو، کمک به انتقال مصدوم حادثه و همکاری در جابجایی خودرو ها به حاشیه امن از خیابان انجام شد.در این سانحه رانندگی زن 45 ساله مصدوم و راهی بیمارستان شد. در دو حادثه دیگرکه در روز جمعه در خیابان ابیوردی و بلوار احمد بن موسی (ع) به وقوع پیوست راننده زن 24 ساله و مرد 25 ساله ، به مراکز درمانی انتقال داده شدند .آتش نشانان از ایستگاه 18 و 20 عملیات امدادرسانی این تصادفات رانندگی را برعهده داشتند.        

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات بیمارستان تصادف جاده مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز