Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج گل در هشت بازی در لیگ برتر، نوید فصل پربار دیگری را برای بازیکن سنگالی قرمزها می‌دهد.

طرفداری- سادیو مانه افتخار می‌کند که در مراسم بهترین‌های فیفا، یکی از آرای لیونل مسی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت گل، مانه انتخاب اول مسی بود ولی در نهایت جایزه فوتبالیست مرد سال فیفا به کاپیتان بارسلونا رسید و وینگر تیم ملی سنگال پنجم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانه در مصاحبه‌ای در این خصوص گفته است:

وقتی مسی به شما رأی می‌دهد، این یک تعریف و تمجید بزرگ است. اگر به پیشینه من نگاه کنید، متوجه می‌شوید چقدر پیشرفت کرده‌ام. من بدون حضور طولانی مدت در یک آکادمی به اینجا رسیدم. تمام چیزی که می‌توانم به بچه‌ها بگویم این است که سختکوش باشید و رویاهای خود را دنبال کنید. 

زمانی که از مانه سوال شد اگر فرصتی پیدا کند لطف مسی را جبران خواهد کرد، او پاسخ داد:

بله، قطعا بعد از ویرجیل (فن دایک). نه، ویرجیل بازیکن بسیار بزرگی است ولی متأسفم ویرجیل، باید قبل از تو مسی را انتخاب کنم. 

مانه در مورد اولین رویارویی خود با یورگن کلوپ هم گفت: 

او خیلی صحبت می‌کرد و من با خودم گفتم‌ کار سختی در پیش دارم چون آدم ساکتی هستم. کلوپ واقعا انسان خوبی است. همه او را دوست دارند و صداقتش از هر چیز دیگری مهم‌تر است. تا حدی شوخ طبع است ولی در عین حال جدی هم هست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز رشد و فناوری اتاق بازرگانی سنندج (تاک) اظهار کرد: باید مبتنی بر ظرفیت استان پروژه هوشمندسازی تعریف شود و متناسب با این ظرفیت‌ها پروژه‌ها تقویت و اجرایی شوند.

وی تعریف پروژه‌های یاد شده را مانع از صدور نسخه‌های واحد برای استان‌ها در کشور خواند.

وی مصرف گرا بودن کشور عراق را گامی برای صادرات تولید فناورانه دانست و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد وضعیت مطلوبی دارد.

عابدی اعلام کرد: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی همچون توت فرنگی و یا معادن ظرفیت‌های مؤثری دارد و نیاز است برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی باتوجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی داشته باشد.

کد خبر 6088055

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • تعریف کمپوست