Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان گفت: جشنواره کشوری فیلم عمار تمام توان را بر اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» قرار داده تا حضور موفق آن در سینما اثبات شود و این فیلم در تاریخ سالروز شهادت شهید فهمیده اکران خواهد شد. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی حدیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه دهمین جشنواره فیلم عمار در دی ماه برگزار می‌شود هنوز جزئیات آن اعلام نشده است اما در حال حاضر سیستم جشنواره کشوری عمار تمام توان را بر اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» قرار داده تا حضور موفق آن در سینما اثبات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به عنوان نخستین فیلم سینمایی تولید مدرسه سینمایی عمار در دستور کار قرار گرفته است و این فیلم امسال در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در ردیف پر مخاطب‌ترین فیلم‌ها از نگاه تماشاگران قرار گرفت و در آبان ماه سال جاری بر روی پرده سینما اکران خواهد شد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی و هر سازمانی که با نوجوانان در ارتباط است برای حمایت از این فیلم اعلام آمادگی کرده‌اند و تلاش شده که تبلیغ چهره به چهره برای این فیلم صورت گیرد و برای شهرستان‌هایی که سینما ندارند با راویان فیلم همکاری می‌شود.

برگزیدگان جایزه آیت‌الله مشکینی جشنواره عمار در قم تقدیر شدنداصفهان|اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار در ویژه برنامه «فجر فاطمی»جشنواره عمار به حشدالشعبی عراق رسید +عکس

وی یادآور شد: تجربه موفق فیلم مستند سینمایی «عابدان کهن» و استقبال خوبی که در کل کشور از آن شد، سبب شده که به دنبال آن مستند سینمایی «بانو» نیز نخستین اکران و رونمایی آن در اصفهان پایان این هفته انجام شود و این روند ساخت مستند فیلم‌های ارزشی ادامه یابد.

حدیدی با اشاره به اینکه عملیات ویژه اکران در 98/8/8 اتفاق می‌افتد، گفت: در 8 آبان ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید فهمیده به عنوان الگوی نوجوانان است، تلاش شده که در سراسر کشور در این تاریخ  اکران این فیلم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان

همزمان با ۲۵ شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079899 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران