Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخاطبان تلویزیون در ایام اربعین حسینی، ۵۷۰ دوره قرآن کریم را ختم کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، مخاطبان تلویزیون با شرکت در پویش مردمی ختم قرآن کریم شبکه قرآن و معارف سیما و با ختم ۵۷۰ دوره قرآن، ثواب قرائت این مصحف شریف را به ارواح پاک شهدای کربلا هدیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این پویش که در راستای طرح «باقرآن باحسین» برگزار شد، هفت روز به طول انجامید و تعداد ۱۸ هزار و ۷۳۰ کاربر با مراجعه به این پایگاه اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما و ارسال تعداد صفحات مدنظر خود جهت قرائت، نام خود را در این پویش معنوی به ثبت رساندند.

شرکت کنندگان پویش «باقرآن باحسین» که در مسیر پیاده‌روی اربعین نیز به اجرا درآمد، با امام حسین علیه السلام عهد بستند هر روز یک صفحه قرآن بخوانند و مستندهای آن به صورت روزانه در ایام اربعین از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

پویش مردمی ختم قرآن کریم با رونمایی سامانه‌ای آنلاین در سایت www.qurantv.ir  از یکشنبه (۲۱ مهرماه) آغاز و تا ساعت ۲۴ شنبه (۲۷ مهرماه) (اربعین حسینی) ادامه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما