Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@19:18:00 GMT

«نقش رسانه و مطبوعات در پیشگیری از جرم»

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۲۱۳

«نقش رسانه و مطبوعات در پیشگیری از جرم»

کتاب «نقش رسانه و مطبوعات در پیشگیری از جرم» در ۵ فصل به موضوع اصلی کارکردهای رسانه در جلوگیری از وقوع جرم می پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، «نقش رسانه و مطبوعات در پیشگیری از جرم» عنوان کتابی به قلم علیرضا برنجی باقری دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که نشر پلک آن را در سال جاری روانه بازار نشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در ۵ فصل با عنوان‌های رسانه گروهی، پیشگیری از جرم، کارکردهای رسانه‌های گروهی در پیشگیری از جرم، کارکردهای رسانه‌های گروهی در پیشگیری سه‌گانه و فصل آخر بحث، نتیجه‌گیری و پیشنهادها به موضوع اصلی کارکردهای رسانه در جلوگیری از بروز جرم می پردازد.

کد خبر 459615 برچسب‌ها روزنامه‌ نگاری رسانه‌ ایرانی کتاب - معرفی و نقد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روزنامه نگاری رسانه ایرانی کتاب معرفی و نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان