Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:22:15 GMT

نمایش مثل میمون در بندرعباس به روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۲۵۰

نمایش مثل میمون در بندرعباس به روی صحنه می رود

این نمایش به کارگردانی ابراهیم اسدی زیدآبادی است که از۳۰ مهرتا سوم آبان به مدت چهار روز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه درپلاتو آفتاب بندرعباس اجرا می‌شود.

کارگردان این اثر هنری با قدردانی از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی وانجمن نمایش هرمزگان گفت: تئاتر مثل میمون درسبک کمدی وحشت و دارای موقعیت‌های متعدد نمایشی و قصه‌ای جذاب وپرکشش است و دراین نمایش بازیگران مطرح سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی زیدآبادی بیان داشت: این گام نخست درجهت تبادل هنری هنرمندان استان‌های همجوار است که دارای مشترکات بسیار در تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم می‌باشد که امیدواریم درآینده نزدیک شاهد نمایش حضور گروه‌های مختلف این استان‌ها برای اجرای عموم باشد.

ابراهیم اسدی زیدآبادی، نویسنده، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر در استان کرمان است که فعالیت نمایشی خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۲۰ نمایش را کارگردانی و در جشنواره‌های مختلف حضور داشته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری کرمان هرمزگان تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!