Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان گفت: در حوزه محرومیت زدایی بیش از هزار پروژه در دست داریم که تاکنون ۸۵۰ پروژه نهایی شده و مابقی پروژه ها را در هفته بسیج افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر رحیمی، مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در طرح جهاد همبستگی ۵۰۰ واحد به بسیج سازندگی واگذار شده است گفت: ۲۰۰ واحد برای ساخت و مرمت در همدان است که همه برای  مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی، با اشاره براینکه پروژه ها در شهرستان های همدان در دست اجرا هستند افزود: ملایر که شهرستان بزرگتری است ۳۷ پروژه دارد، اسد اباد ۲۰ پروژه، کبودراهنگ ۲۱ پروژه، بهار ۱۴ پروژه، رزن ۱۳ پروژه، قهاوند۵ پروژه، تویسرکان ۳۰ پروژه، فامنین ۹ پروژه و همدان ۱۵ پروژه دارند.

وی، با تاکید براینکه بسیج دانشجویی درحال ساخت ۱۶ واحد است تصریح کرد: تقریبا ۹۰ درصد مرمت ها تمام شده و بقیه دردست اجرا هستند اما در مجموع پیشرفت فیزیکی در سطح استان ۶۰ درصد بوده است.

رحیمی، با اشاره براینکه همدان در حوزه محرومیت زدایی هزار و ۴۰ پروژه در دست دارد گفت: در نظر داریم همه این پروژه های را در هفته بسیج افتتاح کنیم.

وی، با تاکید براینکه تا کنون حدود ۸۵۰ پروژه نهایی شده است تصریح کرد: این پروژه ها شامل طرح های زودبازده و عام المنفعه و در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان، با اشاره بر اینکه پروژه ها در همه حوزه ها می باشند ادامه داد: بیشتر پروژه ها مربوط به حوزه کشاورزی، اشتغال، فرهنگی و خدماتی می باشند.

رحیمی، با بیان اینکه در قالب ساماندهی گلزار مطهر شهدا نیز تعداد محدودی پروژه هست افزود: در حیطه لایروبی قنوات، ساخت کانون های فرهنگی پروروش فکری، کانون قران و عترت و همچنین در راستای  طرح کرامت سپاه در راستای پیشگیری از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر ومصرف مواد مخدر پروژه های گستره ای در نظر داریم.

وی، در ادامه از ساخت و مرمت وضوخانه ها و سرویس های بهداشتی مدارس در استان خبرداد و گفت: در این پروژه ها دولت، سازمان برنامه ریزی و بسیج باهم همکاری کردند و در پروژه دیگر دیوار کشی پنج مدرسه درمناطق محروم داشتیم که همجوار خیابان بودند.

وی در پایان گفت: ۲۷۰ پروژه در تابستان افتتاح شده و در نظر داریم هزار و ۴۰ پروژه دیگر را در هفته بسیج به افتتاح برسانیم اما در کل پروژه های بسیار خوبی دردست داشتیم وبا افتخار از آنها یاد می کینم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده