Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون زنان بازرگان (شعبه خراسان رضوی)، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در میان بانوان فعال اقتصادی، متذکر شد: بخش عمده ای از این پتانسیل ها مهجور مانده و کمتر معرفی شده اند، در حالی که ما زنان توانمند و موفقی در عرصه اقتصادی استان داریم.

به گزارش قدس آنلاین ، مریم سراج احمدی در نشست مجمع عمومی عادی سالانه این کانون، عنوان کرد: با توجه به افزایش فعالیت بانوان در عرصه های اقتصادی مانند مشاغل خانگی و صنایع دستی کانون زنان خراسان رضوی به شناسایی نقاط قوت و ضعف این بانوان پرداخته و در راستای آن به برنامه ریزی برگزاری جلسات و کلاسهای آموزشی جهت توانمندسازی بانوان پرداخته ایم ، هدف ما در کانون علاوه بر ارتقا توانمندی ،شناسایی سرمایه گذاران و معرفی اعضا توانمند به آنان جهت ارتقا روحیه مشارکتی در بانوان عزیز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد اعضا کانون 60 نفر است که نیمی از این تعداد دارای کارت عضویت اتاق و یا کارت بازرگانی است. رویکرد ما آشناسازی اعضا جدید برای ورود به اتاق بازرگانی است، از اهداف دیگر کانون شناسایی و معرفی بانوان فعال استان و نیز ایجاد ساز و کاری مشورتی در میان بانوان استان است .

سراج احمدی، اشاره ای به دستور کار این نشست کرده و توضیح داد: در این مجمع، انتخاب بازرسین کانون بر اساس اساسنامه پس از یکسال صورت گرفت و بر اساس رای اعضا کانون زنان بازرگان «فاطمه عادلی» به مدت یک سال بازرس کانون زنان بازرگان (شعبه خراسان رضوی) شد ، همچنین «ملیحه تقی هروی» نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بانوان بتوانند با توجه به توانمندیهای و ظرفیت های خود بیشتر در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی استان به فعالیت بپردازند.

ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنگره ملی زنان موفق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران
  • خطر ریزگردهای قم بیخ گوش تهران
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.