Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قنبر زاده دادستان مراغه بر لزوم نظارت مستمر بر فعالیت سفره خانه‌های سنتی و باغ تالارها تاکید کرد. تاریخ انتشار: 15:01 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۱۴ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه پیشگیری از وقوع جرم به منظور نظارت بر فعالیت سفره خانه‌های سنتی و باغ تالار‌ها در شهرستان مراغه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حبیب قنبر زاده دادستان مراغه بر لزوم نظارت بر فعالیت سفره خانه‌های سنتی و باغ تالارها تاکید کرد.   وی ادامه داد: در این جلسه با حضور ادارات و نهاد‌های صادرکننده مجوز و و مراکز نظارتی، تصمیماتی جهت نظارت مستمر اتخاذ شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان مراغه باغ تالار پیشگیری از جرم قنبرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود