Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز طی حکمی مشاور خود و مدیر جدید روابط عمومی باشگاه را منصوب کرد. تاریخ انتشار: 15:06 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۲۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی از خبرنگاران و فعالان قدیمی رسانه‌های ورزشی کشور که پیش از این در چند مقطع مسئولیت مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ایران را بر عهده داشته است، امروز (یکشنبه) طی حکمی توسط محمد حسن انصاری‌فرد به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم با اشاره به تخصص و سوابق حرفه‌ای مدیر جدید روابط عمومی پرسپولیس، ابراز امیدواری شده است، نظر به تجارب درخشان وی در عرصه‌های مختلف، ارتباط بیش از پیش با هواداران و رسانه‌های گروهی در جهت پیشرفت باشگاه پرسپولیس برقرار شود.

حسین قدوسی، حدود ۲۰ سال سردبیر روزنامه پیروزی بوده و با بسیاری از رسانه‌های ورزشی همکاری داشته است. وی سابقه همکاری با پنج مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل را در کارنامه دارد. همچنین در باشگاه‌های راه آهن و نفت تهران به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور عالی مدیریت و مالک فعالیت کرد.

همچنین در باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن سابقه بیش از شش سال همکاری با مدیرعامل کنونی باشگاه را دارد. قدوسی از زمانی که محمد حسن انصاری‌فرد به عنوان مدیر عامل فعالیت خود را آغاز کرد به عنوان مشاور فعالیت خود را آغاز نمود.

همچنین اژدر شهابی‌اقدم، امروز طی حکمی توسط محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان معاون امور فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین قدوسی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد