Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ما به دنبال انسداد مبادی بی‌سوادی هستیم، گفت: طرح جابر بن حیان و تدبیر با هدف بهبود کیفیت آموزشی اجرا می‌شود. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهین جوانی ظهر امروز در همایش معاونان و کارشناسان آموزش ابتدایی و راهبران آموزشی شهرستان‌های استان اصفهان اظهار داشت: دربخش آموزش ابتدایی برنامه‌های متنوعی در راستای بهبود وضعیت آموزشی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در اجرای این برنامه‌ها به دنبال بهبود فرآیند تدریس هستیم، جامعه هدف ما دانش آموزان و نقطه هدف رسیدن به کیفیت مطلوب در آموزش است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه معتقدیم برنامه‌ای برای دانش آموزان باید اجرا شود که موثر و سودمند باشد، گفت: ما به دنبال انسداد مبادی بی‌سوادی هستیم، در این راستا باید از طرح‌های مختلفی نام برد از جمله طرح جابر بن حیان و طرح تدبیر.

وزیر آموزش و پرورش خبر داد: کمبود 100 هزار معلم در کشور/ تصویب آئین‌نامه تبدیل وضعیت معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی62 درصد دانش‌آموزان دبستانی در کلاس‌های بیش از 26 نفر درس می‌خوانندحذف فرصت یادگیری یکسان با طبقاتی‌کردن مدارس/تبلیغات بی‌رویه موسسات، پیش‌دبستانی را هم هدف گرفته

وی با اشاره به طرح منتورینگ ادامه داد: در این طرح، افراد به عنوان منتور مسئولیت پرورش همه جانبه دانش آموزان را برعهده خواهند گرفت، بنابراین افرادی که در طرح مورد استفاده قرار می‌گیرند باید الگویی همه جانبه و موثر برای دانش آموزان باشند.

جوانی با تاکید بر ویژگی‌های افراد حاضر در طرح گفت: تخصص و تجربه از جمله مهمترین این ویژگی‌هاست. هدف ما توانمندسازی نیروی انسانی است و در این راستا باید ظرفیت معلمان بالا برده شود و در جهت کارآمدسازی آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان