Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران با تاکید بر وجود توانمندی بالا در میان صنف قنادی گفت: مذاکراتی با سازمان توسعه تجارت صورت گرفته و بر مبنای آن قرار است بسترهای مناسب را جهت فعالیت صادراتی در صنف قنادان فراهم سازند. این توانمندی هم اکنون میان همکاران ما وجود دارد که بتوانند در ارزآوری به کشور ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ "علی بهرمند" رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران اظهار کرد: امسال دومین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های قنادان با حضور زنجیره‌های تامین و توزیع برگزار گردید و استقبال آنقدر بی‌نظیر و چشمگیر بود که متاسفانه به دلیل محدودیت مکان، بسیاری از شرکت‌ها نتوانستند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های قنادان این است که توانایی همکارانمان به نمایش گذاشته شده و فضایی به منظور تعامل و تبادل اطلاعات ایجاد گردد.

بهرمند ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری دستاوردهای خوبی در صنعت شیرینی داشتیم که در این نمایشگاه به اشتراک گذاشته شد.

به گفته رئیس اتحادیه قنادان تهران، بالغ بر ۶۵ قنادی صاحب برند در دومین نمایشگاه تخصصی قنادان شرکت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت صنعت برنا قنادی قنادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران