Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا اکبری، به تشریح خدمات بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی به بیماران خارجی پرداخت و گفت: هدف از راه اندازی بخش IPD، اساس سرعت، دقت و صحت در انجام امور مربوطه است، به نحوی که بیماران بهترین خدمات کیفی را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کرده و در عین رضایتمندی و بهبود نسبی در اولین فرصت ترخیص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمبود‌ها و مشکلاتی که در بخش پذیرش بیماران خارجی بیمارستان فارابی وجود دارد، افزود: با وجود تمامی مشکلات آمار بیماران بین الملل در مدت سه سال فعالیت این واحد سه برابر شده است که نشانه رضایتمندی مراجعین از خدمات ارائه شده است.

اکبری ادامه داد: بخش IPD دارای ۷ اتاق مجهز به مانیتورینگ کامل جهت پایش دقیق بیماران و امکانات کامل رفاهی و ارتباطی از قبیل اینترنت پر سرعت، تلویزیون، سرویس‌های بهداشتی مستقل و...، است. تمامی، پرسنل این بخش به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط داشته و جهت نظارت کامل بر سیر درمان بیماران، در تمامی ساعات حضور موثر دارند.

وی با عنوان این مطلب که بیمارستان فارابی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، یکی از مراکز منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه است، افزود: سالیانه بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار بستری، ۵۷ هزار عمل جراحی، ۱۰ هزار و ۶۰۰ لیزیک و ۱۳ هزار و ۸۰۰ لیزر در این مرکز فوق تخصصی انجام می‌شود.

اکبری، بیشترین بیماران خارجی این بیمارستان را از کشور‌های همسایه، حوزه خلیج فارس و همچنین ایرانی‌های مقیم خارج دانست و گفت: افغانستانی‌هایی که مجوز اقامت در ایران دارند، در صورت مراجعه به بیمارستان برای درمان بیماری‌های چشمی، به عنوان بیمار خارجی محسوب نمی‌شوند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند