Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۱ سوارکار از ۷ تربت جام، تایباد، باخرز، مشهد، صالح آباد ونیشابور درپیست جدیدسوارکاری تربت جام به رقابت پرداختند.

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی عرفانیان سرپرست هیات سوارکاری و اسب دوانی تربت جام ، گفت: این مسابقات که از سوی هیات سوارکاری و با همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان در پیست تازه تاسیس سوارکاری تربت جام و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار گردید با استقبال خوبی از سوی مردم و علاقه‌مندان به این رشته مفرح همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: مسابقات در دو قسمت یورقه و کورس برگزار که در قسمت یورقه، اسب حیران به مالکیت رجبعلی زاده وسوارکاری فاروق صیدی از تایباد، اسب مسلسل به مالکیت حسن فرهادی به سوارکاری گل محمد فرهادی از تربت جام و اسب ترکان به مالکیت مهدی عرفانیان و به سوارکاری فرشید فرهادی از تربت جام به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در قسمت کورس تنها دو نفر شرکت نموده بودند که اسب رودریگو به مالکیت جواد شاملو و سوارکاری محمد آزموده مقام اول و اسب مشکی به مالکیت اسماعیل جاغوری موفق به کسب مقام دوم گردید. باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این آیین  بر اجرای توانمند سازی مبلغین تأکید کرد و گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین چیزی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده  شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید.

 

وی به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازو‌های توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکار نشدنی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: قدردانی از فعالان فرهنگی تقدیر از جهاد گران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

 

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...