Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:35:02 GMT

کشف 30 تابوت‌ چوبی سه ‌هزار ساله مصری

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۹۷۳

30 تابوت کشف شده مصری رونمایی شد. این تابوت‌ها در شهر الاقصر در جنوب این کشور کشف شده است و بزرگ‌ترین کشف در نوع خود در یک قرن اخیر محسوب می‌شود. لحظات رونمایی از این تابوت‌ها را در تابناک می‌بینید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون وقایع اتفاقیه تابوت چوبی مصر تاریخ مصر ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد

وزیر امور خارجه کشورمان با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا به سر می‌برد، با وزیر امور خارجه مصر دیدار کرد.

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشور‌های اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی