Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه محمدی از عملکرد ۱۱۸ درصدی موسسات کارآموزی آزاد در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

«سعید رضا شاه محمدی»، با اشاره به فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش آموزشگاه ها و موسسات دولتی و آزاد، از عملکرد  118درصدی موسسات کارآموزی آزاد در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،گفت: با همت و تلاش مدیران موسسات کارآموزی آزاد، 9 هزار و نهصد و پنجاه نفر دوره در قالب 1میلیون سیصد و پنجاه نفرساعت آموزش های مهارتی را در شش ماهه سال جاری فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیان اینکه  این آموزش های مهارتی در خوشه های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی بوده است، افزود:  این تعداد افراد، در دو بخش مرد و زن آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند.

 

این مقام مسئول همچنین از فعالیت 280 موسسه کارآموزی در استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 243 موسسه فعال هستند.

 

وی از آموزش بیش از 3 میلیون نفر ساعت در مراکز آموزشی در نیمه نخست سال جاری خبر داد و بیان کرد: این افراد آموزش های لازم را در مراکز آموزشی تحت پوشش و بخش خصوصی فرا گرفتند.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده آموزش فنی و حرفه ای در راستای مهارت آموزی افراد جامعه، اضافه کرد: مهارت آموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ولی متاسفانه این مهم در جامعه ما مغفول مانده بود که به همت و تلاش آموزش فنی و حرفه ای این آموزش در حال احیا و با استقبال خوبی روبرو است.

 

شاه محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آموزش ها در بخش دولتی شامل سیزده هزار و 246نفر دوره آموزش بوده است، گفت: این آموزش ها در قالب یک میلیون و هفتصد 775نفر ساعت در بخش های ثابت، سیارشهری، ندامتگاه ها،پادگان ها، بخش روستایی، صنایع و جوار دانشگاهی اجرایی شده است.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در بخش دولتی در رشته های تراشکاری، جوشکاری، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، مکانیک خودرو، صنایع چوب، آسانسور ،سی ان سی، عمران، و ... برگزار شده است بیان کرد: درارائه آموزش های مهارتی در بخشهای صنایع، روستایی، ثابت و سیار شهری اداره کل استان موفق به تحقق اهداف آموزشی با بیش از 100 درصد شده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه شاه محمدی استان مرکزی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی فروردین ماه سال جاری تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان ۲۵۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه سال جاری ۳۴۶ هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش چشمگیر ۲۵۳ درصد دارد.

کهریزی درباره تردد ناوگان در پایانه مرزی پرویزخان گفت: طی ۱ ماهه فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا جهت بارگیری کالای ترانزیتی وارد این پایانه مرزی شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۵۵ درصدی دارد.

وی عنوان کرد: در فروردین ماه سال جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فزود: از ابتدای سال جاری تاکنون جلسات متعددی در خصوص تسهیل تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه های مرزی استان کرمانشاه انجام شده است گفت: در این جلسات از زاویه های مختلف بحث ها ترانزیت کالا و تسریع در تردد مسافران مطرح شد و نگاه های نرم افزاری و در بُعد سخت افزار زیرساخت ها و امکانات تجهیزاتی که باید مهیا گردد، در انجام کارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت است.

سید شهرام کهریزی در پایان از پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه توسعه صادرات نام برد و تصریح کرد: این مرز در توسعه روابط ایران و عراق نقش فراوانی داشته و بخش عمده ای از صادرات ایران به عراق از طریق این مرز انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان