Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام غفاری دریافت کننده دو مدال و طلا و نقره‌ی سیزدهمین مسابقات بین المللی اختراعات لهستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: از جمهوری اسلامی ایران ۶ اختراع به این مسابقات ارسال شده بود که دو اختراع اینجانب موفق به کسب دو مدال رنگین طلا و نقره شدند.   او ادامه داد: در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات لهستان با دستگاه وسپار یا دستگاه تصفیه هوای خودرو و دستگاه هات دفندر یا دستگاه خشک کن میوه شرکت کرد و موفق شد به خاطر اختراع دستگاه وسپار مدال طلا و اختراع دستگاه هات دفندر مدال نقره را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مخترع جوان افزود: دستگاه دستگاه وسپار یا دستگاه تصفیه هوای خودرو را به همراهی فرهاد خلیلی فر اختراع کرده است.   شهرام غفاری پیش از این نیز شانزده مدال طلای مسابقات اختراعات جهان را از کشور‌های مختلف در پرونده اختراعات به ثبت رسانده است.   سیزدهمین مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات کشور لهستان از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۲۲ لغایت ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۸ توسط موسسه پیشرفت مخترعان کشور لهستان و با حمایت وزارت علوم این کشور، سازمان ثبت اختراعات کشور لهستان، فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و سازمان‌های علمی، تحقیقاتی و مراکزمرتبط با مخترعین در محل دانشگاه ملی فنی و مهندسی شهر ورشو برگـزار شد.   در این دوره ۴۰۰ اختراع از سراسر جهان و تیم مخترعان جمهوری اسلامی ایران با ارائه اختراعاتی در زمینه‌های مختلف علمی از قبیل حمل و نقل، الکترونیک، کشاورزی، شیمی و … با ارائه ۶ اختراع حضوری پررنگ در این عرصه بین المللی داشتند.   انتهای پیام/م ساخت دستگاه تصفیه هوای خودرو  توسط مخترع جوان ارومیه ای 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با ایستادن در رده دوم به مدال نقره رسید.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت