Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی تیم استقلال ضمن اظهار ناراحتی از در دسترس نبودن همه بازیکنانش در بازی های پیاپی، بر فلسفه خود یعنی ارجحیت رفتار حرفه ای بر مسائل فنی تاکید کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فردا مهمان تیم سایپا خواهد بود. آبی ها بعد از برد ارزشمند مقابل فجر سپاسی در جام حذفی، دوباره به لیگ بازمی گردند و برای دیدار مهم مقابل سایپا آماده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در هفته ششم، نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را مقابل گل گهر کسب کرد و از آنجا به ادامه یک روند خوب در مسابقات این فصل امیدوار شد.

 

امروز آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا حاضر شد و با خبرنگاران صحبت کرد. حرف های امروز استرا، پیام هایی داشت که شبیه به ماه های اخیر یا حتی واضح تر، چارچوب های کاری او را نمایان می کرد. البته نه فقط استراماچونی، که اکثر مربیان اروپایی این چند ساله با حضور در ایران چنین سبکی از خود نشان داده اند.

 

سرمربی استقلال صحبت های امروزش را با توصیف دشوار بودن دیدار برابر سایپا آغاز کرد. عمده دلایلی که استراماچونی مطرح کرد، حکایت از فشارهای وارد شده به تیم استقلال داشت. خستگی ناشی از دیدار 120 دقیقه ای جام حذفی و در دسترس نبودن بازیکنان مختلف برای بازی های متوالی در کنار استراحت بیشتر سایپا، مسائلی است که به زعم استراماچونی برای استقلال خطرساز می شود.

 

اما بخش دیگری از حرف های این مربی، بیان کننده نوع تفکر و سیاستی است که او می خواهد در استقلال جا بیندازد. فضایی که اگر در باشگاه حاکم شود، قطعا به آرامش فکری این مربی ایتالیایی هم کمک خواهد کرد و تمرکزش را تنها بر مسائل فنی نگه خواهد داشت.


استراماچونی درباره کنار گذاشتن علی دشتی – که مهم ترین حاشیه ای پیرامون استقلال در روزهای اخیر بوده – خیلی صریح پاسخ داد و بر اصول حرفه ای و اساسی کارش تاکید کرد. او بار دیگر به ابتدای حرف هایش گریز زد و این بار گفت که اگرچه نداشتن بازیکنان به تعداد کافی اتفاق خوشایندی نیست، اما معیار او برای نگه داشتن بازیکنان در استقلال، چیزی فراتر از ارزش فنی است. ملاکی به نام رفتار حرفه ای.

 

ماجرای خرید مهاجم خارجی هم دیگر سوژه صحبت های مربی استقلال بود. او در این مورد هم به نوعی سختگیری هایش را نشان داد. ضوابطی که اگر وجود نداشتند، شاید زودتر از اینها استقلال با یک مهاجم خارجی قرارداد بسته بود. استرا گفت که او و باشگاه گزینه هایی را برای این موضوع پیشنهاد داده اند اما هنوز اتفاقی نهایی نشده است. همچنین اظهار داشت که بازیکنان مدنظر خودش، هم اکنون آزاد نیستند و برای جذب آنها نیاز به صبر تا پنجره ژانویه هست. این یعنی مربی استقلال تمایلی به جذب بازیکنانی که از ابتدای فصل بدون تیم مانده باشند، ندارد.

 

با وجود اعلام مجدد نیاز به جذب مهاجم خارجی، اما استراماچونی از عملکرد بازیکنان تیمش در بازی های اخیر در فاز تهاجمی تمجید کرد. سرمربی استقلال از خلق بیش از 10 موقعیت در هر بازی ابراز رضایت کرد و تنها حلقه مفقوده در این زمینه را حضور نداشتن یک گلزن تمام عیار و البته عدم گلزنی در نیمه اول بازی ها اعلام کرد.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)