Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی درباره محرومیت شجاع خلیل زاده و بخشش او بیان کرد: متاسفانه این حکم خیلی دیر اعلام شد و چون نمی دانستیم بخشیده شده، خلیل زاده شب گذشته از هتل راهی منزلش شد و متاسفانه این رای چیزی را نصیب باشگاه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط این بازیکن تعلیق شد و اگر این اتفاق رخ نمی داد، بهتر بود.

او افزود: مدیر حقوقی باشگاه و خلیل زاده در جلسه کمیته استیناف شرکت کردند و هیچ چیزی دال بر محرومیت او نبود. فیلمی وجود نداشت و فقط یک عکس بود و خود کمیته استیناف هم این موضوع را قبول داشت. بعد از این اتفاق با اعضای کمیته استیناف صحبت کردیم که حق خلیل زاده این موضوع نبود.

بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان اعلام شد

انصاری فرد ادامه داد: به هر حال یک بازنگری انجام شد و می خواستند این بازیکن را ببخشند اما تعطیلات بوده و نتوانسته اند جلسه تشکیل بدهند. این حکم نه برای ما و خلیل زاده سودی نداشت.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: حق خلیل زاده نبود که محروم شود و هیچ استدلالی هم کمیته استیناف نداشت. متاسفانه رایی که امروز صادر شد به درد ما نخورد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟