Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خوشحالم می‌توانم با فوتبال باشم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. امیدوارم اینجا منشا خیر باشم. با همکاری مسئولان، عوامل تیم و مردم خوب سیرجان باید کاری انجام دهیم که در شأن آنها باشد. باید از زحمات بگوویچ نیز باید تشکر کنم که سال‌ها زحمت کشیدند تا تیم به لیگ برتر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این تیم را که امانت دست ما است، بهتر از گذشته تحویل امانت‌دار بعدی بدهم.

وی افزود: در این 4 روز که به تیم آمده‌ام، نسبت به بازیکنان باورهای خوبی داشتم و الان باورهای من بهتر هم شده است. نگاه من امیدوارانه است، هر چند اولین بازی ما با بهترین تیم لیگ است و سخت خواهد بود. با همه وجود حتی نسبت به این بازی نگاه امیدوارانه داریم. این موضوع را با بازیکنان در میان گذاشتیم تا بهترین شکل بازی را نمایش بگذاریم. سه بازیکن آسیب دیده داریم، اما سایر بازیکنان حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: وقتی یک مربی کارش را شروع می‌کند، هنوز در مرحله شناخت است. بازیکن خارجی ما پس از دو روز که من آمدم به اینجا آمد و طبیعی است فرقی با سایر بازیکنان ندارد و نمی‌تواند با ما باشد. چیزی که باعث شد که من 20 نفر فعلی را انتخاب کنم، کیفیت آنها در تمرین بود. کاری که می‌خواهیم برابر سپاهان انجام دهیم، کار موفقیت آمیزی خواهد بود چون نگاه امیدوارانه به تیمم دارم. غیر از بازیکن خارجی‌مان بقیه بازیکنان را داریم.

جلالی در خصوص کمبودهای تیمش تصریح کرد: اینکه کمبود داریم یا نه، چیزی است که من فقط آن را می‌دانم. تیم را دیده‌ام و مسئولیت را پذیرفته‌ام. سعی می‌کنیم با همین تیم کار کرده و در زمان خودش به ترمیم تیم اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وقتی می‌گویم نگاه من به تیم امیدوارانه است، تردیدی نداشته باشید. حتما با شما صادقانه صحبت خواهم کرد. تنها چیزی که باید بگویم این است که توقع نداشته باشید یک نفر بیاید تا تیم را نجات دهد. همه باید همکاری کنند، مخصوصا مردم سیرجان که از آنها توقع داریم. این تیم برای مردم سیرجان است. ما اینجا می‌آییم که کار کنیم و دستمزد بگیریم، اما این تیم برای آنها می‌ماند. مردم قائمشهر در ورزشگاه وطنی به تیم‌شان عشق می‌ورزند و نصف امتیازشان به خاطر تماشاگران آنهاست. از مردم سیرجان می‌خواهم ورزشگاه خودشان را مثل وطنی پر کنند و جای خالی در ورزشگاه نباشد. منفعت تیم برای آنها و بچه‌های‌شان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد اینکه برنامه‌ای دارد تا تمرینات تیم به سیرجان منتقل شود، گفت: صد در صد این برنامه را داریم. هر آن چیزی که از مسئولان خواستیم، فراهم کرده‌اند. برنامه‌هایی داریم که برای آینده کل تیم را به سیرجان بیاوریم تا در کنار مردم اینجا باشیم. تنها بحث این است که زیرساخت‌ها برای برگزاری تمرین باید فراهم باشد. آقای جواهری از پیشنهاد ما استقبال کرد و اگر زیر ساخت‌ها فراهم شود، به سیرجان می‌آییم.

جلالی در پاسخ به این سؤال که چرا به تیمش برای کسب نتیجه امیدوار است، گفت: اگر شما دیروز در تمرین ما حضور داشتید و اشتیاق بازیکنان را می‌دیدید به اندازه من امیدوار می‌شدید. بازیکنان فوق‌العاده انگیزه دارند و حس می‌کنند ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارند. من جلسات خصوصی با آنها داشته‌ام و اطمینان دارم که فردا بهترین بازی‌شان را انجام می‌دهند.

وی در خصوص اینکه گل گهر چه مشکلاتی دارد، یادآور شد: اجازه دهید درباره مشکلات صحبت نکنیم. من لیستی از مشکلات تیم را تهیه کرده‌ام. مسئولیت من این است که آنها را اولویت بندی کنم. سعی کردم در 4 روز گذشته روی اصلی‌ترین موضوعات کار کنم. بچه‌ها نیز علامت‌های خوبی نشان داده‌اند. هر تیمی حتی بهترین تیم‌ها مشکلات خودشان را دارند و ما هم همینطور.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در واکنش به این سؤال که چرا از هافبک آلمانی استفاده نمی‌کند و دو بازیکن بومی در لیست تیم قرار گرفته‌اند، گفت: من به عنوان یک برادر بزرگ‌تر باید بگویم جوان‌های خودتان را باور کنید. خواهید دید که این بازیکنان برای شما چه بازیکنانی خواهند شد. باید به بازیکنان جوان نگاه کرد و مراقب‌شان بود تا پیشرفت کنند. فوتبال برای این بازیکنان است. قطعا در تمرینات تیم امیدمان حاضر می‌شوم تا ببینم چند بازیکن می‌توانند به بزرگسالان اضافه شوند. به شما قول می‌دهم که حتی به روستاهای اینجا نیز سر می‌زنم. با همه وجود کار خواهم کرد تا بگویند چه خدمتی کرده‌ام مثل کاری که در خوزستان انجام دادم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند

مدیر سایت ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایکو در دی‌ماه پارسال، گفت: بیش از ۹۸ درصد قبول شدگان بومی استان ایلام هستند.
یونس کرمی اظهار کرد: از تعداد ۴۵۴ نفر که نمره قبولی لازم را در آزمون کتبی کسب کردند تنها ۱۸۲نفر موفق به قبولی در مصاحبه شدند.

وی با بیان این که ۹۸.۵ درصد قبول شدگان آزمون بومی استان ایلام هستند، افزود: ۵۳ درصد قبول شدگان در آزمون و مصاحبه از حوزه جنوب استان شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره هستند.

مدیر سایت ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران تشریح کرد: از این میزان تعداد ۶۶ نفر بومی شهرستان دهلران هستند.

کرمی تنها به جذب سه نفر نیروی غیر بومی در این آزمون اشاره کرد و گفت: قبولی پذیرفته شدگان طی پیام تلفنی به آنها اعلام شده است.

وی مطرح کرد: همچنین اسامی پذیرفته شدگان به دبیرخانه شورای تامین فرمانداری ویژه شهرستان دهلران جهت هرگونه اطلاع تحویل داده شده است.

مدیر سایت ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران ابراز کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده بیش از سه هزار ۳۳۲نفر برای شرکت در آزمون استخدامی که در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، ثبت نام کرده بودند.
کرمی تصریح کرد: پس از فرایند ثبت نام، بررسی مدارک و رشته‌های مورد نیاز براساس فراخوان منتشر شده در دستور کار شرکت قرار گرفت که از این تعداد نیز یک هزار ۱۴۶نفر واجد شرایط شرکت در آزمون بودند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده آزمون در اول دی‌ماه در محل سالن دانشگاه پیام نور دهلران با حساسیت هرچه تمام‌تر برگزار شد که در نهایت ۴۵۴ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

مجموعه ان. جی. ال دهلران به‌منظور جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت در منطقه جنوب شرق استان ایلام شامل میدان‌های سروک آذر، دانان، چشمه خوش، پایدار غرب و چنگوله احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود