Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا خان کرمی مشاور نهاد و رئیس مرکز حراست نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با رویداد 24 با بیان اینکه اقدام اطلاعات سپاه، کار بزرگی بود گفت: تا این لحظه هیچگونه دستگیری در نهاد ریاست جمهوری انجام نشده است. البته ما نامه‌ای به دستگاه‌های مربوط نوشتیم و در آن گفتیم دولت حاضر به هرگونه همکاری برای روشن شدن زوایای تاریک پرونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توضیح اینکه چرا در توییت کریمی قدوسی از حسام الدین آشنا نام برده شده، گفته است: اتهامی علیه آقای آشنا سال ۹۰ در گزارش محمد حسین رستمی در سایت عماریون آمده بود، اما بعد از آن اصلا نه بحثی وجود داشته نه اسمی از آقای آشنا بوده و اگر مسئله‌ای وجود داشت، حتما به اطلاع حراست نهاد می‌رسید.

خان کرمی می‌گوید: اینکه یک نماینده مجلس اسم آقای آشنا را آورده باشد، شاید به خاطر حساسیت‌هایی موجود بوده، چون ایشان توییت می‌کند؛ مثلا در موضوع سریال گاندو توییت کرد و بعضی‌ها حساس شدند. درباره توییت آقای کریمی قدوسی هم برداشت من این است که خواستند بگویند حواستان به آقای آشنا باشد تا از این طریق حساسیت کاذب برای دستگاه‌های امنیتی ایجاد شود، نه اینکه اتهامی زده شده باشد، ولی به طور کلی تاکنون نه آقای آشنا در رابطه با آمد نیوز احضار شده نه در این‌باره اتهامی دارد.

او در پاسخ به اینکه آیا این احتمال وجود دارد که «کسی از کارمندان نهاد احضار شده باشد، اما به حراست خبر ندهند» می‌گوید: اصلا چنین چیزی ممکن نیست و اگر اتفاقی بیفتد، همان لحظه به اطلاع حراست نهاد می‌رسانند؛ بنابراین تصور من این است چون با حسام الدین آشنا مشکل دارند، جوری پیام می‌فرستند که بگویند او را هم کنترل کنید. از این جهت، چون ایشان در مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد حضور دارد و در انتقاد به سریال گاندو هم زیاد توییت کرد، ممکن است پروژه جنگ روانی علیه او به راه انداخته باشند تا برخی نهاد‌های امنیتی روی آن متمرکز شوند. با این حال اگر چنین چیزی هم بود، حتما به اطلاع حراست نهاد می‌رسید که حتی دستگاه‌های امنیتی روی چه اشخاصی حساس هستند.

رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه آیا اطلاعات سپاه تاکنون گزارشی از نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمد نیوز خواسته می‌گوید: نه، گزارشی نخواسته‌اند، اما اگر نیازی به گزارش باشد، حاضریم همکاری کامل کنیم.

خان کرمی در پاسخ به اینکه آیا قرار است دولت از کریمی قدوسی شکایت کند یا خیر، می‌گوید: فعلا مشخص نیست و باید بررسی شود.

مشاور نهاد در توضیح بازداشت طاهره قیومی رئیس سابق مرکز ارتباطات، تبلیغات و اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمد نیوز می‌گوید: او در این پرونده تبرئه شد. دولت و شخص رئیس جمهور خیلی به او کمک کردند. آن زمان خانم قیومی ۱۰ روز در بازداشت وزارت اطلاعات و یک روز هم در بازداشت اطلاعات سپاه بود اما متاسفانه وقتی از بازداشت بیرون آمد، مکررا به دولت توهین می‌کرد و گعده می‌گرفت که در بازداشت می‌خواستند مرا بکشند، در حالی که فیلم‌ها نشان می‌داد که مطلقا اذیت نشده بود. بنابراین چون مدام تحریک می‌شد و نمی‌توانست خودش را کنترل کند، چندین بار با او صحبت کردیم و در نهایت مجبور به قطع همکاری با او شدیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نهاد ریاست جمهوری کریمی قدوسی تبلیغات و اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • تلاش باکو برای جذب سرمایه خارجی
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید