Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسوول امنیتی در عراق گفت که دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضد انقلاب «آمد نیوز» در خاک عراق کاملا دروغ و نادرست است.

«محمدجاسم الجویبراوی» روز یکشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا تصریح کرد که ادعاهای روزنامه «فیگارو» فرانسه و دیگر رسانه های غربی در خصوص دستگیری زم در داخل خاک عراق صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد که هیچ گزارشی دال بر ورود این شخص به داخل خاک عراق وجود ندارد و این ادعاها کاملا نادرست است.

پیش تر مقامات عراقی، وزارت داخله دولت اقلیم کردستان عراق و حتی دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالی عراق در نجف اشرف که برخی مدعی شده بودند زم قصد دیدار با ایشان را داشته است، ادعای حضور زم در عراق (و سپس دستگیری آن از سوی عراق و تحویل آن به ایران) را تکذیب کرده بودند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه در ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ دستگیری روح‌الله زم مسؤول سایت و کانال آمدنیوز که در حدود سه سال فعالیت به ارائه اخبار و تحلیل‌های دروغ، ساخت خبرهای جعلی و تشویق و تحریک به اعتراض‌های خیابانی و اعمال خشونت می‌پرداخت را اعلام کرد.

روزنامه فیگارو برخی رسانه های غربی به دنبال این موفقیت امنیتی - اطلاعاتی ایران، کوشیدند که پای عراق را به این موضوع باز کنند.

پیشتر رییس کمیسیون امنیت شورای استان نجف در ۲۶ مهرماه ادعاهای مطرح شده در خصوص دستگیری روح الله زم در این شهر و تحویل آن به مقامات ایرانی را نادرست خواند و آن را تکذیب کرده بود.

"جواد الغزالی" گفته بود که آنچه برخی رسانه های خارجی درخصوص انجام عملیات دستگیری روح الله زم در نجف و تحویل او به مقامات ایرانی منتشر شده کرده اند، صحت ندارد.

وی گفت: در پی انتشار چنین خبری در رسانه های خارجی و برخی شبکه های اجتماعی داخلی، موضوع را از طریق نهادهای امنیتی نجف پیگیری کردیم و مشخص شد که چنین امری واقعیت ندارد و هیچ فردی با تابعیت ایرانی بازداشت نشده است.

یک مقام مسوول در دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی نیز در ۲۴ مهرماه هر گونه ارتباط فردی موسوم به روح الله زم با ایشان و یا دفتر مرجعیت عالی عراق را بی اساس دانست.

وی گفت: ادعای منتشر شده در بعضی از رسانه ها مبنی بر حضور روح الله زم در دفتر حضرت آیت الله سیستانی و دیدار معظم له با وی کاملاً دروغ وبی اساس است.

وی تاکید کرد: نامبرده هیچگاه ارتباطی مستقیم و یا غیر مستقیم با این دفتر نداشته و کسی درخواست ملاقات برای او ننموده و از آمدن و یا نیامدنش به عراق نیز هیچگونه اطلاعی نداریم.

وزارت داخله اقلیم کردستان عراق نیز در ۲۵ مهرماه شایعات منتشر شده در خصوص دستگیری فرد موسوم به روح الله زم در شهر اربیل را نادرست خواند و تکذیب کرد و از رسانه ها خواست که در نشر اخبار دقت کرده و از انتشار شایعات خودداری کنند

منبع: فرارو

کلیدواژه: روح الله زم بازداشت روح الله زم دستگیری روح الله زم روح الله زم آمد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند