Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:25:56 GMT

علی کریمی آماده بازگشت به ترکیب اصلی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۰۰۹

هافبک استقلال بعد از یک بازی غیبت آماده است تا به ترکیب تیمش برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی بازیکنی است که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و با توجه به اینکه یک روز قبل از بازی با فجر سپاسی به تهران برگشت استراماچونی در این بازی که در جام حذفی برگزار می شد به او استراحت بدهد.

 

با این حال علی کریمی بعد از بازی با فجر به تمرین استقلال برگشته است و آماده است تا بعد از یک بازی غیبت به ترکیب این تیم برای بازی با سایپا اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته در این بین سیاوش یزدانی دیگر بازیکن ملی پوش استقلال به دلیل مصدومیت بازی با سایپا را از دست داده است و نمی تواند در بازی با سایپا برای این تیم به میدان برود.

 

 

عکس: رضا سعیدی پور

استقلال تهران علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت