Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر آغاز شد . در نهایت این قرمزها بودند که به برتری مقابل حریف خود رسیدند.

در نیمه اول مسابقه این پرسپولیسی ها بودند که مطابق انتظار کار را هجومی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون تیمش را با ترکیب بیرانوند، انصاری، کنعانی زادگان، نادری، شیری، ربیع خواه، نوراللهی، ترابی، امیری، جونیور و علیپور روانه زمین کرد. شاگردان او از ابتدای بازی به فکر زدن گل زودهنگام به حریف بودند و چند بازی هم به دروازه پیکان نزدیک شدند. در این نیمه و در 20 دقیقه ابتدایی جونیور براندائو موقعیت های زیادی را از دست داد و در نهایت مهدی ترابی بود که با شوتی از پشت محوطه دروازه مهدی امینی را باز کرد. بعد از این گل پرسپولیسی ها باز هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشتند اما موقعیت سوزی های براندائو این اجازه را از آنها گرفت. همین کافی بود که چند دقیقه بعد از موقعیت های از دست رفته پرسپولیس، سعید واسعی روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه بیرانوند را باز کرد. نیمه اول بازی با همان نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم اولین تصمیم کالدرون بیرون کشیدن براندائو و به زمین آوردن امید عالیشاه بود. در حالیکه تصور می شد با حضور عالیشاه نیروی پرسپولیس برای باز کردن دروازه حریف بیشتر شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و زور پرسپولیسی ها به ایجاد موقعیت نمی رسید. در این نیمه پاس های اشتباه قرمزها حسابی به چشم می آمد. مهدی عبدی هم حتی در این نیمه جای محمد نادری را گرفت تا به خط حمله پرسپولیس کمک کند. چند دقیقه بعد از این تعویض و بیشتر شدن نیروی هجومی پرسپولیس، امید عالیشاه بود که پاس زیبایی برای احمد نوراللهی ارسال کرد و کاپیتان نیمه اول قرمزها با ضربه سری دیدنی دروازه امینی را برای دومین بار باز کرد. در ادامه هم پرسپولیس در حالیکه با اخراج مهدی عبدی 10 نفره شد توانست پیکان را با همان نتیجه 2-1 شکست دهد.

نکته قابل توجه نیمه دوم حضور سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس بعد از زدن گل دوم بود.

43257

کد خبر 1312644

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم باشگاه پیکان اربعین پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال سینمای ایران ترکیه لیگ برتر نوزدهم لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه