Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:17:39 GMT

۱۱۴ کیلو تریاک و حشیش در ایستگاه شهید مدنی یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۲۹۹

۱۱۴ کیلو تریاک و حشیش در ایستگاه شهید مدنی یزد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی افخمی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی ولوو را که از جنوب کشور عازم یزد بود، مشکوک شده و برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

افخمی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۴ کیلو موادمخدر شامل ۶۰ کیلو تریاک و ۵۴ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این زمینه سه متهم دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: قاچاقچیان روانه زندان شدند.

کد خبر 4751638

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نيروي انتظامي يزد مواد مخدر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب سانحه تصادف رادیو اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم‌نامه‌های: «خدای جنگ» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی یزدی، «کینه» به تهیه‌کنندگی سعید خانی نامقی و کارگردانی سیدحسام فرهمندجو و نویسندگی سیدحسام فرهمندجو و محمدعلی حسینی، «به هرحال رها» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی، کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و نویسندگی سیدمهدی نریمانی زمان آبادی، بهرنگ دزفولی‌زاده و علیرضا تقابن و «کاغذ شطرنجی» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی سیدعماد حسینی و نویسندگی بهروز افخمی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • BRT کرج، خوب یا بد؟