Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ محمدحسن انصاری‌ فرد: کالدرون تصمیم گیرنده اصلی در مورد حضور بازیکنان در زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است