Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:23:42 GMT

نوراللهی: باید به جونیور کمک کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۶۵۷

نوراللهی: باید به جونیور کمک کنیم

احمد نوراللهی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در دیدار امروز سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم و در رقابت برای قهرمانی بمانیم و امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زننده گل دوم پرسپولیس مقابل پیکان درباره کیفیت بازی جونیور بازیکن برزیلی این تیم و انتقادات نسبت به وی و از دست دادن موقعیت‌های زیاد گفت: ما یک تیم هستیم و در چارچوب تیم حرکت می‌کنیم. اگر ببازیم همه مقصریم و اگر هم ببریم همه در برد سهیم هستیم.

وی افزود: باید به عنوان هم‌تیمی‌های جونیور به او کمک کنیم و سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم.

نوراللهی درباره انتقاد کالدرون به پاس‌های آخر نیز اظهار داشت: تیم ما چهار الی پنج موقعیت خوب داشت اما همیشه از هوداران‌مان انرژی می‌گیرم و امروز در غیاب هواداران یک چیزی کم داشتیم و در خیلی بازی‌ها کمک و حمایت هواداران باعث می‌شود خوب بازی کنیم واگر امروز ایرادی داشتیم به خاطر نبود هواداران بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان احمد نوراللهی لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس

عملکرد درخشان وینگر انگلیسی در بازی با پی‌اس‌جی واکنش‌های مثبت بسیاری را به همراه داشته‌است.

وینیسیوس جونیور از عملکرد جیدون سانچو در بازی با پاری سن ژرمن تمجید کرد.

دیدار شب گذشته تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 بروسیایی‌ها به پایان رسید. دورتموند در شبی که از حمایت همه‌جانبه طرفداران حاضر در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک برخوردار بود، اندوخته‌ای نسبتاً مناسب را برای سفر به پاریس جمع‌آوری کرد.

جیدون سانچو، چهره درخشان تقابل دورتموند و پاری سن ژرمن بود. ستاره انگلیسی پس از بازگشت از منچستریونایتد به دورتموند، کاملاً متحول شده و عملکرد قابل قبولی در پیراهن زردوسیاه‌ها ارائه داده‌است. سانچو که شب گذشته خط دفاعی پی‌اس‌جی را بارها با حرکات انفجاری خود آزار داد، با واکنش‌های مثبت بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید که خود عملکرد درخشانی در جدال با بایرن مونیخ ارائه داد، کامنتی را زیر آخرین پست اینستاگرامی جیدون سانچو منتشر کرد و به حمایت از ستاره طردشده منچستریونایتد پرداخت. وینیسیوس برای سانچو نوشت:

چه بازیکنی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم