Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:40:14 GMT

مورینیو و گواردیولا مدیون سولسشر شدند!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۸۲۳

مورینیو و گواردیولا مدیون سولسشر شدند!

منچستریونایتد با متوقف کردن لیورپول به حفظ دو سرمربی پرافتخار در لیگ برتر کمک کرد.


به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در اولدترافورد برابر لیورپول نمایشی به مراتب بهتر از هفته های گذشته ارائه داده و اگر خوش شانس بود می توانست اولین شکست مرسی سایدی ها را رقم بزند، اما گل دقایق پایانی آدام لالانا در نهایت باعث شد لیورپول با یک امتیاز به خانه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما این تساوی باعث شد دو رکورد تاریخ لیگ برتر از چنگ کلوپ و شاگردانش ارج شود. اگر لیورپول در بازی امروز پیروز می شد، با رکورد نه پیروزی متوالی ابتدای فصل چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو در فصل 06-2005 برابری می کرد، اما این تساوی باعث شد رکورد تیم مورینیو حفظ شود.

 

همچنین کرسی سایدی ها در صورت کسب برتری در بازی امروز به رکورد 18 پیروزی متوالی منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا هم می رسیدند، اما این تساوی باعث شد روند پیروزی های لیورپول در عدد 17 متوقف شود و رکورد سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها پیدار بماند.

 

حالا لیورپول در شرایطی با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که اختلاف امتیاز آنها با سیتی بعد از تساوی امروز به شش امتیاز تقلیل پیدا کرد و هواداران این تیم امیدوا.رند تیم کلوپ از هفته های بعد دوباره روند پیروزی های خود را از سر گیرد

اوله گونار سولسشر ژوزه مورینیو (سرمربی) پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر ژوزه مورینیو سرمربی پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏