Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این جلسه ضمن بحث و بررسی مهمترین اخبار و تحولات داخلی و بین المللی از تلاش همه مسئولین و نهادها و مردم در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین قدردانی کردند.

در این جلسه هیات رئیسه شورای عالی به اعضا اعلام کرد هنوز در خصوص اعضای ستاد مرکزی انتخابات این شورا جمع بندی نهایی صورت نگرفته است و اسامی که بعضا در رسانه‌ها مطرح می‌شود گمانه‌زنی است و قطعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین با توجه به تجارب فرآیندها و ساز و کارهایی که در تهیه لیست انتخاباتی در دوره‌های گذشته وجود داشته، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و با آسیب شناسی روندهای پیرامون این سازوکار و نقاط ضعف و قوت آن، بر ضرورت اتخاذ روشی شفاف و دموکراتیک که انسجام و وحدت جبهه اصلاح طلبان را مخدوش نکند تاکید شد.

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1312664

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصلاح طلبان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان باشگاه پرسپولیس پیاده روی اربعین لیگ برتر نوزدهم اربعین سوریه ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ترکیه سینمای ایران کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!