Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:19:34 GMT

اعتراضات در لبنان یک‌شنبه شب هم ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۰۲۰

اعتراضات لبنانی‌ها به برنامه‌های جدید دولت برای وضع مالیات‌ چهار روزی است که آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اخبار بین الملل- لبنانی‌ها یکشنبه‌شب هم برای بیان مطالبات اقتصادی خود به خیابان‌ها آمدند و به گزارش شبکه العربیه، این تظاهرات هم اکنون در برخی از مناطق شمالی و جنوبی و شرقی لبنان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش العربیه آمده که تظاهرات در شهرهای طرابلس، بعلبک،‌ صیدا و شمال بیروت آغاز شده است و در آن معترضان با سر دادن شعارهایی خواستار «مقابله با فساد و بازگشت اموال به غارت رفته» شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که «توقف اعتراضات تنها بستگی به ملت لبنان دارد».

در ادامه این بیانیه آمده که «حرف زدن درباره اصلاحات و انتشار برگه‌های اصلاحات کافی نیست و ما منتظر برنامه‌ای مشخص و استعفای دولت هستیم».

«سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان برای حل وضعیت فعلی لبنان که منجر به اعتراضات مردمی در این کشور شده، طرحی اقتصادی را پیشنهاد داده است و  به گزارش شبکه خبری «ال‌بی سی»، احزاب لبنانی موافقت خود را با این طرح اعلام کردند.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که نخست‌وزیر لبنان با شرکای خود در دولت این کشور بر سر انجام اقدامات اصلاحی موافقت کرد و فردا (دوشنبه) احتمالا نشستی را برای تصویب اقدامات اصلاحی برگزار شود

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: العربیه لبنان مالیات سعد الحریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه