Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:50:20 GMT

استقلال و پیشرفتی که مشهود است!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۰۳۹

استقلال و پیشرفتی که مشهود است!

استقلال فردا در شرایطی به مصاف سایپا می رود که این تیم برای زنده نگه داشتن شانس رسیدن به صدر جدول چاره ای جز پیروزی برابر این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در  بازی آخر خود برابر گل ریحان و فجرسپاسی در جام حذفی و گل گهر سیرجان در لیگ برتر به پیروزی رسیده است و آبی ها برای اینکه شرایط خود را تثبیت کنند فردا برای پیروزی پای به دیدار برابر سایپا می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوالی که در این بین به وجود می آید این است که آیا استقلال در کنار کسب پیروزی در سه بازی آخر خود در سبک بازی اش هم پیشرفتی داشته است؟ برای رسیدن به پاسخ به این سوال خواندن ادامه این مطلب را به شما توصیه می کنیم:


 
1-   یکی از معیارهای پیشرفت این است که تیم چقدر موقعیت به حریف می دهد و چقدر خودش موقعیت درست می کند. اگر فرض کنیم هر حریفی سه خط دفاعی دارد، خط حمله، دفاع و هافبک، در آن زمان معیار بازی خوب عبور از این خطوط البته روش عبور از آن می شود. استقلال از اول فصل نشان داده می خواهد عبور از این خطوط را با بازی زمینی و پاس های کوتاه عملی کند که در این بخش در بازی های گذشته تا حد زیادی پیشرفت داشته است.

 

اینکه بازی به بازی این تعداد عبورها و توالی عبورها بیشتر می شود، این نشان می دهد تیم از نظر تاکتیکی در حال پیشرفت است.

 

2-  موقعیت دادن به حریف، اینکه چندبار خطوط پرسی یک تیم بشکند، وقتی بازی به بازی کمتر می شود یعنی تیم در دفاع کردن هم در حال پیشرفت است.

 

استقلال در سه بازی گذشته به مراتب کمتر از بازی های اول فصل به حریفان خود موقعیت گل داده است و این نشان می دهد شرایط این تیم در سازمان دفاعی بازی به بازی بهتر می شود.

 


3-   ضربات ایستگاهی؛ استقلال در بازی های قبلی اکثر گل های خود را از ضربات ایستگاهی دریافت کرده بود، از گل ریحان، ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان با همین روش گل دریافت کرد ولی در دو بازی آخر خود از روی ضربات ایستگاهی گل نخورده است. پس استقلال در این بخش هم در حال پیشرفت است و آبی ها در ضربات ایستگاهی هوشیارتر عمل می کنند.

 

4-   استقلال هنوز در ضربات ایستگاهی در بخش هجومی ضعف دارد و هنوز گلی از این راه  نزده است. موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد نمی کند  و این نشان می دهد در این بخش پیشرفتی نداشته است.


پس یکی از کارهای مهم استراماچونی ساختن تیمی است که بتواند بهتر از ضربات ایستگاهی استفاده کند و در این بخش بتواند به تیمی خطرناک تبدیل شود.

 

5-   هماهنگی بحثی است که استقلال در آن بازی به بازی بهتر می شود، عملکرد بازیکنان جدید در بازی های اخیر به مراتب بهتر شده است. شناخت مربی از شرایط حریفان و زمین ها دارد بیشتر می شود و این از سیستم استقلال در بازی های گذشته کاملا مشخص است. استقلال نسبت به هفته های اول خیلی بهتر حریفان را آنالیز می کند و پیش بینی شرایط بازی خیلی بهتر شده است.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس