Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به مدیریت بحران حادثه آتش سوزی یک فروند لنج باری در بندرگاه هرمز گفت: هیچ بار و خدمه ای در زمان حادثه روی شناور نبوده است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدحسینی در خصوص جزییات این حادثه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک فروند لنج فایبرگلاس باری بدون محموله تجاری که در یکی  از اسکله های بندرگاه جزیره هرمز پهلو گرفته بود، حوالی ساعت ۲۰ شامگاه یکشنبه ۲۸ مهرماه جاری به دلایل نامعلومی دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به محض اعلام اضطرار، تیم های امدادی و اطفای حریق از دریا و خشکی به موقعیت حادثه اعزام شدند.
ز گفته محمدحسینی، در نخستین اقدام، شناور لنج برای جلوگیری از احتمال سرایت آتش به سایر لنج ها از اسکله جداسازی و در گوشه ای امن از حوضچه مستقر شد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات مدیریت بحران و مهار آتش توسط تیم های بندری و دریایی در حال انجام است.
محمدحسینی تصریح کرد: خوشبختانه در زمان حادثه هیچ خدمه ای روی شناور حضور نداشته و لنج حامل هیچ محموله باری نیز نبوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر خاطرنشان کرد: علل دقیق حادثه پس از پایان مطالعات کارشناسی تیم بررسی سوانح مشخص و به اطلاع عموم خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است. - اخبار استانها -

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

آتش سوزی در کلوپ شبانه استانبول 15 کشته بر جای گذاشت

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد