Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@11:57:22 GMT

نوراللهی: درباره جونیور نظری ندارم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۲۲۰

به گزارش ایسنا، احمد نوراللهی بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل پیکان که روی گل دوم او به این تیم رقم خورد گفت: به خاطر نبود هواداران، بازی سختی داشتیم. این استادیوم با حضور هواداران زیباتر می‌شود. استقلال و پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود بدون هوادار بودند. به نظرم در داربی اتفاق خاصی رخ نداد که دو تیم محروم از تماشاگر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد. قشنگی فوتبال به تماشاگرانش است. ان‌شاء‌الله از هفته آینده با حضور هواداران بازی زیباتری را ارائه می‌دهیم.

وی درباره جبران فاصله با تیم‌های صدرنشین لیگ برتر تاکید کرد: هنوز هفته هفتم لیگ برتر هستیم. سه هفته نتیجه نگرفتیم اما دنبال کسب پیروزی‌ هستیم و کاری به سایر تیم‌ها نداریم. هدفمان ماندن در کورس قهرمانی است.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خوبش در فصل جاری در پرسپولیس و تیم ملی که با زدن چند گل همراه شده است، تاکید کرد: امروز حاصل زحمات همه بازیکنان را شاهد بودیم. خیلی مهم است که همدل شویم و قهرمانی‌های اخیر را تکرار کنیم. نیاز داریم همدلی خودمان را حفظ کنیم.

نوراللهی درباره شکست تیم ملی مقابل بحرین نیز یادآور شد: در فوتبال نتایج بد را هم می‌بیینم و آن روز، فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نداد. مطمئن باشید که ما این نتیجه را جبران می‌کنیم. در بازی برگشت به این تیم احترام می‌گذاریم اما انتقام شکست را هم می‌گیریم چون هواداران ما با شخصیت هستند.

وی در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان انتقادات از تیم را در فضای مجازی می‌شنوند، خاطرنشان کرد: چند وقتی است که بازیکنان در فضای مجازی نیستند. با این حال همه بازیکنان زحمت می‌کشند. علیپور امروز سه، چهار پاس خیلی خوب داد. موضوع مهم همدلی در تیم است که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم.

هافبک پرسپولیس درباره علکرد جونیور براندائو نیز گفت: همه باید به او کمک کنیم. جونیورهم بازیکن تیم ماست. همه باید به جونیور کمک کنیم تا تیم ما در نهایت موفق شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا براندائو بازیکن با کیفیتی است، تاکید کرد: من نباید نظر بدهم. نظر خاصی درباره او ندارم. او زحمت خود را می‌کشد. نمی‌توانیم فقط یک بازیکن را نام ببریم. همه بازیکنان برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم ما بودند و از همه بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان که با برتری ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم حریف سرسختی را به نام ذوب‌آهن اصفهان پیش رو داریم و اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: روی یک توپ ساده تمرکز نداشتیم و دروازه‌مان باز شد. این گل روی غفلت تیم ما بود. بازی سخت شد اما زود شکل تیم را درست کردیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و فرصت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردیم. سه گل زدیم که یک گل آفساید اعلام شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

نکونام درباره قضاوت این بازی گفت: کوپال ناظمی در بازی‌هایی که برای تیم من سوت زده، سه اشتباه تاثیرگذار داشته است اما امروز به‌رغم اینکه بازی سریع بود بدون نقص سوت زد.

وی درباره اینکه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال نساجی مازندران را شکست داد و آیا این موضوع روی عملکرد تیمش تاثیر نداشت، گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب در اختیار دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند.

سرمربی استقلال درباره درخشش ۲ بازیکن خارجی این تیم و بازیکنانی که مد نظرش بودند نیز گفت: من تلاش کردم تیم خوب و قوی داشته باشم و بازیکنانی را رصد کردم که به درد تیم می‌خورند. دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده‌اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تلاش کردیم که به‌خاطر هواداران بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم.

نکونام درباره تغییرات مدیریتی پس از واگذاری استقلال نیز افزود: درباره آینده مدیریتی باشگاه حرفی ندارم. فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی‌کنیم.

تیم استقلال با پیروزی در این دیدار، ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.

دیگر خبرها

  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!