Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، به تلاش سوداگران مرگ برای جابه جایی مواد مخدر از مسیرهای استان اشاره کرد و گفت: دریا، از گستره زیادی برخوردار است، اما با این وجود باید برخوردها با جدیت و هوشیاری همراه باشد تا اقداماتی که از سوی دریابانی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و سپاه پاسداران انجام می گیرد مؤثر و کوبنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این شرایط لازم است که تلاش بیشتری در مقابله با قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر صورت بگیرد.

وی در ادامه بر پاکسازی فضای پیرامون مدارس و دانشگاه های خوزستان از وجود فروشندگان مواد مخدر تاکید کرد و گفت: این اقدام باید با برنامه ریزی بین نیروی انتظامی و مسئولان مدارس انجام شود.

شریعتی با اشاره به اینکه برخی مدارس در معرض آسیب مواد مخدر هستند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی پیشگیرانه دانش آموزان را از چنین آسیب هایی دور کنیم.

استاندار خوزستان همچنین وچود مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ را یکی از مهم ترین اقدامات تاثیرگذار در جمع آوری معتادان متجاهر دانست و بر راه اندازی هرچه زودتر آن در خوزستان تاکید کرد.

وی افزود: مسئولیت راه اندازی این مرکز بر عهده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان است و از همه دستگاه های مربوطه خواسته می شود تا در راه اندازی آن همکاری لازم را داشته باشند.

شریعتی در ادامه تزریق نشاط و امید به جامعه را برای دوری از گرایش به آسیب های اجتماعی مؤثر خواند و بر اجرای جشن های شهرستانی مانند پارسال در خوزستان تاکید کرد.

براساس اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان سالانه ۷۰۰ معتاد متجاهر در سطح این استان جمع آوری می شوند که با وجود صرف هزینه بسیاری برای درمان و ترک این معتادان، در نهایت بخش عمده ای از آنها مجدد به خیابان‌ها باز می‌گردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد