Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:37:56 GMT

آمار تلفات نیروهای «فسد» از زمان اعلام آتش‌بس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۱۰۹

آمار تلفات نیروهای «فسد» از زمان اعلام آتش‌بس

به گزارش تابناک به نقل از فارس به نقل از روزنامه عکاظ، اگرچه آمریکا و ترکیه پنجشنبه‌شب بر سر برقراری آتش‌بس پنج روزه در شمال سوریه به توافق رسیدند، اما درگیری‌ها همچنان به‌صورت پراکنده ادامه دارد.

گروه مسلح موسوم به «نیرو‌های دموکراتیک سوریه» (قسد) گفت که از ابتدای آتش‌بس در شمال سوریه تاکنون، ۲۵ نفر کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته (۲۵ مهرماه) اعلام کرد آنکارا و واشنگتن به توافقی برای برقراری آتش‌بس پنج روزه در شمال سوریه دست پیدا کرده‌اند.

پنس که در ترکیه در کنار پامپئو حضور داشت گفت: «توقفی در عملیات نظامی برای ۱۲۰ ساعت برقرار خواهد شد و همزمان، ایالات متحده خروج نیرو‌های ی. پ. گ. را از مناطق مورد نظر در منطقه امن تسهیل خواهد کرد. بعد از اتمام این مرحله، ترکیه موافقت کرده که آتش‌بس را دائمی کند.»

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت که دولت آمریکا هم متعهد شده تحریم‌ها علیه ترکیه را اعمال نکند. او گفت: بعد از برقراری آتش بس دائمی، آمریکا تحریم‌های اعمال‌شده را پس خواهد گرفت.

«مولود چاووش اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه بعد از پنس در یک کنفرانس خبری حاضر شد و گفت که توافق با آمریکا «آتش‌بس» نیست بلکه تعلیق عملیات است. او گفت: ترکیه تلاش برای کنترل منطقه مرزی را ادامه خواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون نیرو های دموکراتیک سوریه قسد آتش بس مایک پنس حمله ترکیه به شمال سوریه پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است